سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ۰۵:۴۶

مصاحبه ها

۱۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در سال ۱۴۰۲ به صنایع پیشرفته اعطا شد
­مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته از ارائه تسهیلات هزار و دویست میلیارد تومانی صندوق به صنایع پیشرفته خبر داد و گفت: تسهیلات پرداختی، ۲۰ درصد بیش از هدفگذاری است.
استقبال فناوران از غرفه صحا در نمایشگاه «خدمات کسب وکار» ارومیه/پیشنهاد انعقاد تفاهمنامه با شهرک‌های صنعتی استان
نماینده صحا در استان آذربایجان غربی، حضور مسئولین صنعت و معدن، اتاق بازرگانی، دانشگاهها و شرکت شهرک های صنعتی استان و معرفی خدمات حمایتی صحا را در غرفه این صندوق در نمایشگاه «خدمات کسب وکار» مورد اشاره قرار داده و بیان کرد: نشستی با مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی داشتیم که طی آن پیشنهاد انعقاد تفاهمنامه ای دوجانبه بین صحا و این شرکت مطرح شده و مقرر گردید تا سازوکارهای لازم برای انعقاد این تفاهمنامه مورد بررسی دو طرف قرار گیرد.
صندوق حمایت از صنایع پیشرفته همگام با دیپلماسی فناورانه دولت است
مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته، از آمادگی این صندوق برای همگامی با دولت در مسیر تحقق دیپلماسی فناورانه خبر داد.
میرزاامیری: ساختارهای اصفهان آماده بهره‌برداری از ظرفیت صحا است
مسئول نمایندگی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در استان اصفهان با اشاره به ظرفیت‌های استان اصفهان در حوزه صنایع پیشرفته گفت: همه این ظرفیت‌ها و ساختارها آماده بهره مندی از ظرفیت صحا و همچنین بهره‌رسانی به طرفیت‌هایی است که صحا مدنظر دارد.
تشریح جزئیات اجرایی بند ن تبصره 7 قانون بودجه در حمایت از میکروالکترونیک
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی جزئیات اجرایی بند ن تبصره 7 قانون بودجه در حمایت از میکروالکترونیک را تشریح کرد.
ورود به انقلاب صنعتی چهارم؛ مهم‌ترین نقطه امید صنعت برای خروج از رکود
سند تحول دیجیتال در ایران در اواخر سال 1400 تدوین و در دستور کار برای تصویب قرار گرفته است. طبق پیش‌بینی‌های انجام شده، با اجرای سند تحول دیجیتال شاهد بهبود شاخص‌های مختلف رشد در صنعت و نزدیک شدن هرچه بیشتر به مفهوم انقلاب صنعتی خواهیم بود. انقلاب صنعتی چهارم شاید مهمترین نقطه امید صنعتی کشور برای خروج از رکود باشد.
​حمایت صندوق صنایع پیشرفته از طراحی و تولید مودم‌های 5G
مدیر ارزیابی طرح‌­های صندوق صنایع پیشرفته با اشاره به حمایت این صندوق از طراحی و تولید مودم های 5G گفت: تکنولوژی 5G به عنوان پنجمین نسل از شبکه همراه بعد از نسل چهارم در حال جایگزین شدن است.
پیگیری میدانی اهداف صحا در جلسات هماهنگی با صنایع بزرگ هرمزگان
نماینده صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در استان هرمزگان گفت: با مسئولین آموزش و پژوهش و روسای R&D صنایع بزرگ استان هم جلسات جداگانه برگزار کردیم تا در دل صنعت نیز اهداف صندوق را پیگیری کنیم.
توانمندی شرکت‌های داخلی در تولید کولرهای آبی بسیار کم‌مصرف
مدیر فنی و اعتباری و عضو هیئت مدیره صندوق حمایت از صنایع پیشرفته با اشاره به توانمندی شرکت‌های دانش بنیان در تولید موتورهای کم مصرف مغناطیس دائم با برچسب انرژی A، به سیاست‌های حمایتی صحا از این پروژه‌ها اشاره و اعلام کرد که پرداخت اولین تسهیلات به یکی از شرکت‌های دانش بنیان برای استارت این پروژه ملی تصویب شده است.
افزایش سهم اقتصاد دانش بنیان؛ لزوم اختصاص منابع بانکها به صنایع پیشرفته|حمایت صندوق از حوزه تولید
عضو هیات مدیره صندوق حمایت از صنایع پیشرفته یکی از دلایل عدم توسعه و تامین مالی حوزه فناوری و دانش بنیان، این است که بیشتر منابع موجود به حوزه سرمایه در گردش شرکتها تخصیص پیدا کرده و حوزه تحقیقات فراموش شده است.
« قبلی صفحه ۱ از ۲ ۲ بعدی »
  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید