جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۶:۴۵

اخبار صندوق

استاندار هرمزگان: صحا نویدبخش حرکت و پیشرفت در صنایع است
استاندار هرمزگان در نشست با مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته کشور ضمن امضای تفاهم‌نامه‌ای سه جانبه برای اجرای پایلوت طرح‌های بزرگ تحقیقاتی و صنعتی اعلام آمادگی کرد.
مهندس نادری‌منش: سهم صنایع پیشرفته باید به 5درصد صنعت کشور ارتقا یابد
مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته با ابراز تاسف از اینکه سهم صنایع پیشرفته در صنعت ما زیر یک درصد است که اتفاق مناسبی نیست، بیان داشت: امیدواریم که با تلاش فعالین این عرصه بتوانیم این سهم را افزایش دهیم و حداقل به 5درصد برسانیم و این نیازمند این است که حداقل 5 برابر متوسط صنعت فعالیتمان را افزایش دهیم.
مهندس نادری‌منش: هدف صحا توسعه صنایع پیشرفته است و بنگاه‌دار نخواهد بود
مدیرعامل صحا با تاکید بر اینکه صحا بنگاه‌دار نیست و نخواهد بود و هدفمان توسعه صنایع پیشرفته در کشور است، تصریح کرد: در یازده استان کارگزاری تخصصی داریم و به دنبال توسعه در سایر استانها هستیم.
نشست مشترک مهندس نادری‌‌منش با مدیرعامل مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران
مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در جریان سفر به استان هرمزگان از مجتمع کشتی سازی بازدید کرده و صنایع فراساحل ایران و با مدیرعامل این شرکت به گفت‌وگو پرداخت.
هرمزگان محکوم به تولید صادرات محور است/ استفاده از ظرفیت صحا برای حرکت به سمت صنایع پیشرفته
مدیرکل صمت استان هرمزگان گفت: تاکنون از ظرفیت صندوق حمایت از صنایع پیشرفته غفلت شده و افتتاح دفتر صحا در استان هرمزگان می‌تواند ظرفیتی بسازد تا صنایع ما در این استان صنایع به سمت هایتِک شدن گرایش پیدا کنند.
افزایش سقف تسهیلات حمایتی صحا/ صدور بیمه صنایع پیشرفته در آینده ای نزدیک
مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته گفت: سقف تسهیلات صحا هم اکنون 15میلیارد تومان و تابعی از سرمایه صندوق است و با توجه به افزایش سرمایه، سقف ارائه تسهیلات هم افزایش می یابد. .
تفاهم‌نامه همکاری میان خبرگزاری آنا و صندوق حمایت از صنایع پیشرفته منعقد شد
مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری میان خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی(آنا) و شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته (صحا) برگزار شد.
تقدیر از 10فناور برتر صنایع پیشرفته و 3مدیر صمت استانی در بزرگترین گردهمایی کارآفرینان کشور
10شرکت فناور برتر در حوزه صنایع پیشرفته و همچنین سه تن از مدیران صنعت، معدن و تجارت استانی در بزرگترین گردهمایی کارآفرینان کشور تقدیر شدند.
مدیرعامل صحا: نقطه اصلی برای کسب و کارهای آینده فناوری آنهاست
مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته افزود: نقطه اصلی برای کسب و کارهای آینده فناوری آنهاست و کسب و کارهایی که فناوری داشته باشند می‌توانند جایگاه موفقی را در آینده بازار و کسب و کاری داشته باشند و ما خوشحال خواهیم بود که از این فعالین حمایت کنیم.
نادری‌منش: حمایت از بنگاه‌های صنایع پیشرفته 5 برابر سال قبل شده است
مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته گفت: تا سال گذشته سهم صنایع پیشرفته در صنایع ما کمتر از یک درصد بود ولی از سال گذشته که مجلس و دولت همت گذاشتند تا این حوزه را توسعه دهند، سرمایه ما حداقل 4برابر و حمایت از بنگاه‌ها نسبت به سال قبل حداقل 5برابر شده است.
« قبلی ۷ ۸ ۹ ۱۰ ۱۱ صفحه ۱۲ از ۹۶ ۱۳ ۱۴ ۱۵ ۱۶ بعدی »
  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید