جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۰:۱۲

اخبار صندوق

بازدید مدیرعامل و مدیران صحا از یک شرکت تولیدکننده کنتورهای هوشمند در مشهد
مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته با همراهی عضو هیات مدیره، نماینده استانی و مدیران صندوق از شرکت «طلایه»، تولید کننده سامانه‌های هوشمند مدیریت آب بازدید کرد.
گزارش حضور صحا در نمایشگاه‌های داخلی و بین المللی در جلسه شورای مدیران
جلسه شورای مدیران صندوق حمایت از صنایع پیشرفته صبح سه‌شنبه(18بهمن‌ماه1401) با حضور مدیرعامل صندوق برگزار شد.
بازدید مهندس وطن دوست از دو شرکت فناور در حوزه‌های دارویی و نانوفناوری
مدیر فنی و اعتباری و عضو هیات مدیره صندوق حمایت از صنایع پیشرفته از دو شرکت فناور مورد حمایت صحا در حوزه‌های دارویی و نانوفناوری بازدید کرد.‌
تاملی بر دستاوردهای اقتصاد دانش‌بنیانی انقلاب اسلامی| ایران در توسعه فناوری‌های فوتونیک و مواد پیشرفته در منطقه 5 پله صعود
چهل‌وچهار سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد. چهار دهه از رویدادی تاریخی و مهمی که به نام ایران در جهان ثبت شد گذشت و همه این سال‌ها با وجود کارشکنی‌های جهانی برای کشورمان دستاوردهای قابل قبولی را به یادگار گذاشت.
انعقاد تفاهمنامه همکاری بین صحا و انجمن هوافضای ایران
تفاهمنامه‌ای فیمابین صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و انجمن هوا فضای ایران با حضور مهندس نادری منش مدیرعامل صحا و دکتر خاکی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره انجمن هوافضا منعقد شد.
مراسم گرامیداشت میلاد امیرالمومنین(ع) با حضور کارکنان صحا/ نادری‌منش: به نتایج خوبی در اهداف امسالمان رسیده‌ایم
مراسم گرامیداشت میلاد میرالمومنین(ع) و روز مرد با حضور کارکنان و مدیران صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در سالن کنفرانس صندوق برگزار شد.
میرزاامیری: ساختارهای اصفهان آماده بهره‌برداری از ظرفیت صحا است
مسئول نمایندگی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در استان اصفهان با اشاره به ظرفیت‌های استان اصفهان در حوزه صنایع پیشرفته گفت: همه این ظرفیت‌ها و ساختارها آماده بهره مندی از ظرفیت صحا و همچنین بهره‌رسانی به طرفیت‌هایی است که صحا مدنظر دارد.
نمایشگاه ریل‌گذاری جدید ایران برای کسب بازارهای جهانی
سی‌امین نمایشگاه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی اوراسیا «Expomed Eurasia 2023» به‌عنوان بزرگ‌ترین و معتبرترین رویداد حوزه پزشکی و آزمایشگاهی اوراسیا از 25 تا 27 اسفند ماه 1401 در مرکز نمایشگاهی تویاپ استانبول برگزار می‌شود.
تولید دستگاهی برای تصفیه هوا با اوزون در پارک فناوری پردیس
شرکت دانش بنیان کاشف فرازان وطن از اعضای پارک فناوری پردیس، موفق به تولید محصول فناورانه ایرانی با به کارگیری فناوری‌های مختلف شده است که می‌تواند به تصفیه هوای محیط‌های آلوده و همچنین ضدعفونی سطوح کمک کند.
پرداخت تسهیلات ۱۵ میلیارد تومانی به صنایع پیشرفته
مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته کشور گفت: تمام فعالان بخش خصوصی و تعاونی که در حوزه‌های صنایع پیشرفته فعالیت می‌کنند می‌توانند تا سقف ۱۵ میلیارد تومان با نرخ ۵ الی ۱۵ درصد تسهیلات دریافت کنند.
« قبلی ۵ ۶ ۷ ۸ ۹ صفحه ۱۰ از ۹۶ ۱۱ ۱۲ ۱۳ ۱۴ بعدی »
  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید