دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۵۴

اخبار صندوق

بازدید مهندس نادری‌منش از شرکت آشکارسازان ایرانیان(تسلا)
مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته به همراه کارشناسان این صندوق از شرکت آشکارسازان ایرانیان(تسلا) بازدید کرد.
استقبال صنایع پیشرفته تبریز از خدمات صحا در نشست با مدیران صنعت و معدن آذربایجان شرقی
جلسه مشترک صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته با اداره کل صنعت،معدن و تجارت، خانه صنعت و معدن و اتاق بازرگانی استان آذربایجان شرقی برگزارشد.
اصلاح آیین نامه حمایت از تولید، دانش ­بنیان و اشتغال ­آفرین در حوزه اقتصاد
معاون اول رئیس جمهور مصوبه مربوط به اصلاح آیین نامه حمایت از تولید، دانش ­بنیان و اشتغال ­آفرین در حوزه اقتصاد را امضا و ابلاغ کرد.
بازدید معاون فنی و اعتباری صحا از ‌شرکت تولیدی قاینارخزر
عضو هیات مدیره و معاون فنی و اعتباری صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در بدو ورود به تبریز به همراه کارشناسان این صندوق از شرکت تولیدی قاینارخزر بازدید کرد.

افتتاح دهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی با حضور وزیر کشور
دهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی(رینوتکس ۲۰۲۲) تبریز با حضور وزیر کشور افتتاح شد.
تاکید عضو کمیسیون بهداشت مجلس بر گسترش چتر حمایتی از صنایع پزشکی پیشرفته/مهندس نادری منش: قوانین دست و پاگیر مسیر تولید حذف
عضو کمیسیون بهداشت و درمان و نماینده مردم مبارکه در مجلس با حضور در صندوق حمایت از صنایع پیشرفته به بحث و گفت و گو درخصوص ظرفیت های حمایتی این صندوق در راستای صنایع پیشرفته مخصوصا در حوزه سلامت و تجهیزات پزشکی پرداخت.
معاون وزیر صمت: باید از توان شرکت‌های دانش‌بنیان در تولید خودروهای آینده استفاده شود
معاون صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: خودروهای آینده همه بر مبنای دانش و فناوری روز بوده و وقتی سخن از دانش به میان می‌آید، حضور شرکت‌های دانش بنیان پررنگ تر می‌شود که در این مسیر نیاز است از توان شرکت‌های دانش بنیان و کسب و کارهای نوپا (استارتاپ‌ها) در مسیر ایجاد فناوری استفاده بیشتر و بهینه تری شود.
آمادگی صحا در جهت صدور ضمانتنامه برای مناقصه‌ها و مزایده‌های حوزه سلامت
نشست معاون فنی و عضو هیات مدیره صندوق حمایت از صنایع پیشرفته با رئیس انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه سلامت استان تهران برگزار شد.
عمار شفاعی به عنوان مسئول صدور ضمانتنامه‌های صحا منصوب شد
عمار شفاعی دارستانی با حکم مهندس وطن دوست معاون فنی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته به عنوان مسئول صدور ضمانتنامه های این صندوق منصوب شد.
بازدید مدیرعامل صحا از سه واحد تولیدی مهم در شهرک صنعتی پرند
مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته به همراه عضو هیات مدیره و جمعی از مدیران صندوق از شهرک صنعتی پرند استان تهران بازدید کرد.
  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید