شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۳۴

اخبار صندوق

حمایت‌ها و نقش دستگاه‌ها در اجرای قانون حمایت از شرکتها و موسسات دانش بنیان
آیین نامه‌های اجرایی قانون جهش تولید دانش بنیان و قانون حمایت از شرکت‌ها و مؤسسات دانش بنیان بستر شکوفاشدن ظرفیت‌های زیست‌بوم فناوری و نوآوری را فراهم کرده و ابعاد مختلف آنها نیازمند شناخت و ترویج است.
رئیس جمهور «قانون مانع‌زدایی از توسعه صنعت برق» را برای اجرا ابلاغ کرد
رئیس جمهور «قانون مانع‌زدایی از توسعه صنعت برق» را برای اجرا به وزارتخانه‌های نیرو، نفت، صنعت، معدن و تجارت و سازمان برنامه و بودجه ابلاغ کرد.
اصفهان مهد صنایع پیشرفته و دانش بنیان است
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان در آیین افتتاح دفتر استانی صحا با بیان اینکه اصفهان مهد صنایع پیشرفته و دانش بنیان است و در حوزه های مختلف در این زمینه فراوانی وجود دارد، اظهار داشت: در عرصه های فولادی و. نساجی اصفهان در ایران برجسته است و در صنایع داروسازی و تولید فرش نیز پیشتاز است.
اصفهانی‌ها برای زنده ماندن احتیاج به فناوری‌های پیشرفته دارند
نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه ما اصفهانی ها برای زنده ماندن و نه زندگی کردن، احتیاج به فناوری هایتک داریم، گفت: در جانمایی صنایع ما صنایع آب‌بر و آلاینده خطایی اتفاق افتاده و در سیاست های شهرسازی ما خطایی دیگری رخ داده که جمع این دو خطا اصفهان را به جایی رسانده که ادامه حیات در آن از دشواری هاست.
اعطای تسهیلات ۱۵ میلیاردی به صنایع پیشرفته/ لزوم توجه به این صنایع در همکاری با چین
مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته در گفت‌وگوی تفصیلی با ایسنا درباره عملکرد و افزایش سرمایه این صندوق، چالش‌های صنایع پیشرفته و امکان انتقال فناوری از کشورهای پیشرفته صحبت کرد.
با افتتاح دفتر نمایندگی صحا نسبت به تامین سرمایه صنعت استان اصفهان امیدواریم
نماینده شهرستان مبارکه در مجلس گفت: ان شاءالله مشکل تامین سرمایه و تسهیلات برای صنعتگران عزیزمان در سایه افتتاح دفتر نمایندگی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته به طور واقعی پاسخ داده شود و ما نیز از همه توانمان برای حمایت از بخش صنعت کشور استفاده می کنیم.
تصویب پرداخت ۱۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در صندوق حمایت از صنایع پیشرفته
عضو هیات مدیره صندوق حمایت از تحقیقات وتوسعه صنایع پیشرفته گفت: این صندوق از ابتدای تاسیس تاکنون به بیش از هزار و ۸۰۰ طرح تسهیلات پرداخت کرده و هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات هم در سالجاری برای پرداخت به متقاضیان مصوب شده است.​
دفتر نمایندگی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در استان اصفهان افتتاح شد
دهمین دفتر نمایندگی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در استان اصفهان با حضور دکتر هادی ادیب عضو هیات مدیره صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته افتتاح شد.
موافقت دولت با آیین‌نامه اجرایی تسهیل سرمایه‌گذاری و توسعه صادرات دانش‌بنیان
اجرای تکلیف مقرر در بند (ب) ماده (۱) قانون جهش تولید دانش بنیان مبنی بر بکارگیری منابع و اختیارات دستگاه های اجرایی با اولویت استفاده از ظرفیت همه ذی نفعان و شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان برای تسهیل سرمایه گذاری و توسعه صادرات شرکت ها و مؤسسات مذکور، هیئت وزیران آیین نامه اجرایی این بند از قانون یاد شده را به تصویب رساند.
سند ستاد توسعه علم و فناوری در حوزه نانو تصویب شد
سند ستاد توسعه علم و فناوری در حوزه نانو بررسی و به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسید
« قبلی ۸ ۹ ۱۰ ۱۱ ۱۲ صفحه ۱۳ از ۹۶ ۱۴ ۱۵ ۱۶ ۱۷ بعدی »
  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید