دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۴۱

اخبار صندوق

مدیر فنی و اعتباری صحا از یک شرکت تولید کننده پهپاد غیر نظامی بازدید کرد
مدیر فنی و اعتباری صندوق حمایت از صنایع پیشرفته (صحا) در سفر به قزوین از گروه صنعتی دانش بنیان فرابرد تولید کننده انواع پهبادهای غیرنظامی در شهرستان آبیک بازدید کرد.
بازدید عضو هیات مدیره صحا از شرکت تولید کننده موبایل، تبلت و تجهیزات پزشکی
عضو هیات مدیره و مدیر فنی و اعتباری صحا و هیات همراه به همراه معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان صمت استان قزوین از سامانه های دما، نور انرژی سدنا تولید کننده انواع تبلت و گوشی مستقر در شهرک صنعتی کاسپین قزوین بازدید کرد.
تشریح جزئیات اجرایی بند ن تبصره 7 قانون بودجه در حمایت از میکروالکترونیک
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی جزئیات اجرایی بند ن تبصره 7 قانون بودجه در حمایت از میکروالکترونیک را تشریح کرد.
برگزاری نمایشگاه لیزر و فوتونیک با حضور فعال صندوق حمایت از صنایع پیشرفته
نمایشگاه لیزر و فوتونیک با حضور فعال صندوق حمایت از صنایع پیشرفته از 9تا 12آبانماه در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.
تاکید نائب رئیس کمیسیون رفع موانع تولید بر رفع موانع تقنینی صنایع پیشرفته
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و نائب رئیس کمیسیون رفع موانع تولید مجلس شورای اسلامی با حضور در صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و نشستی با مهندس نادری منش در خصوص ظرفیت‌ها و رسالت‌های این صندوق به گفت‌و‌گو پرداخت.
رئیس‌جمهور: «حکمرانی دیجیتال و دولت هوشمند» لازمه شکل‌گیری دولت قوی است
رئیس جمهور با اشاره به اهمیت تسریع اتصال دستگاه‌های اجرایی به «پنجره واحد دولت هوشمند» تأکید کرد: دستگاه‌هایی که به موقع پنجره ملی خدمات دولت هوشمند خود را راه‌اندازی کرده‌اند تشویق شوند، اما دستگاه‌هایی که بدون عذر موجه به این کار مبادرت نکردند مورد سوال و تذکر قرار گیرند و حتی توبیخ شوند.
تولید انواع سانترفیوژ با موتور براشلس توسط ​یک شرکت دانش‌بنیان
حمایت از ساخت و توسعه ماشین‌آلات پیشرفته آزمایشگاهی مرتبط با حوزه‌های سلول‌های بنیادی توسط شرکت‌های دانش‌بنیان همواره از موضوعات مطرح در ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی بوده است.
دعوت نماینده بافت از مدیرعامل صحا برای بازدید از ظرفیت‌های صنایع پیشرفته کرمان
نماینده مردم شریف بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس با حضور در صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته با مدیرعامل این صندوق به گفت و گو درباره ظرفیت های استان خود در حوزه های فناوری و صنایع پیشرفته پرداخت.
بازدید مدیرعامل صحا از شرکت «دانش فرآیند سهند»
مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در سفر به تبریز در معیت عضو هیات مدیره و کارشناسان این صندوق از شرکت «دانش فرآیند سهند» بازدید کرد.
بازدید مهندس نادری‌منش از شرکت آشکارسازان ایرانیان(تسلا)
مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته به همراه کارشناسان این صندوق از شرکت آشکارسازان ایرانیان(تسلا) بازدید کرد.
  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید