جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۰۲:۱۳

اخبار صندوق

بازدید نادری منش از بیستمین و سومین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی
مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته از بیستمین و سومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی(سال ۱۴۰۲) بازدید کرد.
بیانیه صحا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین/ طوفان الاقصی از گام‌های جدی اضمحلال صهیونیست‌هاست
صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته، در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و در محکومیت جنایت صهیونیست‌ها بیانیه‌ای صادر کرد.
​امضای تفاهم‌نامه همکاری میان صحا و اتاق بازرگانی ایران و عمان/ نادری منش: در کشور زمینه‌های فناورانه خوبی برای صادرات وجود
مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته نادری‌منش با اشاره به اینکه در کشورها رقابت بین دولت‌ها به رقابت بین بنگاه‌ها تبدیل شده است، گفت: هدف اصلی ما در صندوق حمایت از بنگاههای خصوصی و تعاونی‌ها است و انواع و اقسام تسهیلات و ضمانت‌نامه‌ها را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهیم.
ماموریت جدید صحا در تفاهمنامه وزرای صمت، اقتصاد، علوم و معاونت علمی ریاست جمهوری
آیین انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان وزارت صنعت،معدن و تجارت، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، وزارت امور اقتصاد و دارایی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد.
مهندس نادری‌منش از دهمین نمایشگاه حمل و نقل و صنایع ریلی تهران بازدید کرد
مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته از دهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و صنایع ریلی تهران بازدید کرد.
امضای تفاهمنامه همکاری صحا و کانون مشاوران اعتباری و سرمایه‌گذاری بانکی
تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک فی‌مابین شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و کانون مشاوران اعتباری و سرمایه‌گذاری بانکی به امضای مدیرعامل صحا و رئیس شورای عالی این کانون رسید.
مهندس نادری‌منش از هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست بازدید کرد
مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته از هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست بازدید کرد.
سخنگوی دولت: حمایت‌‎های صندوق حمایت از صنایع پیشرفته رشد سه برابری داشته است/ اعطای دو هزار میلیارد تسهیلات در دو سال گذشته
سخنگوی دولت با اشاره به عملکرد صحا گفت: فقط در وزارت صمت، صندوقی تحت عنوان صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته، در دوسال اخیر از 589طرح جمعا به ارزش حدود 2هزار میلیارد تومان حمایت کرده که میزان آن نیز نسبت به میزان مشابه دولت قبل افزایش 3برابری داشته است.
کارمندان حلقه‌های وصل دستگاه اداری کشور برای خدمت به مردم هستند
مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته بیان کرد: کارمندان بدون شک حلقه‌های وصل دستگاه دیوانی و اداری کشوردر راستای ارایه خدمات به مردم هستند و روز کارمند فرصتی است که جایگاه و قدر این تلاشگران را پاس بداریم.
نادری‌منش: تسهیلات و ضمانتنامه اعطایی صحا به صنایع پیشرفته سه برابر شد/ لزوم افزایش سرمایه صحا متناسب با نیاز صنایع پیشرفته
مدیرعامل و رئیس هیات مدیره صندوق حمایت از صنایع پیشرفته با بیان اینکه برای امسال طبق پیش‌بینی‌ها چیزی حدود 200‪ هزار میلیارد تومان برای تامین مالی بنگاه‌های صنایع پیشرفته کشور نیاز است، تصریح کرد: امیدواریم با افزایش سرمایه صندوق طی امسال و سالهای آتی بتوانیم به همراه سایر نهادهای مالی پاسخگوی این نیاز بنگاههای صنایع پیشرفته کشور باشیم.
« قبلی ۱ ۲ صفحه ۳ از ۹۶ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ ۹ ۱۰ بعدی »
  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید