چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۳۸

اخبار صندوق

افزایش سرمایه «صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته» تصویب شد
بر اساس مصوبه هیات وزیران منابع آیین نامه بند (ن) تبصره (۷) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ از حقوق ورودی واردات گوشی‌های همراه ساخته شده خارجی بالای ۶۰۰ دلار تأمین و صددرصد منابع مذکور به منظور حمایت از تولید گوشی‌های هوشمند داخلی و صنعت ریزالکترونیک (میکروالکترونیک)، برای افزایش سرمایه شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته اختصاص یافته و مطابق آیین نامه مصرف می شود.
تصویب آیین نامه حمایت از تولید گوشی ایرانی در هیات دولت/ اختصاص 100درصدی حقوق واردات گوشی برای تولید داخل
سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی درباره تدوین آئین‌نامه برای تولید گوشی‌های ایرانی طبق بند ن تبصره 7قانون بودجه گفت: آیین نامه بند ن تبصره ۷ قانون بودجه در جلسه اخیر هیات دولت به تصویب رسید و مطابق این ایین‌نامه از محل حقوق ورودی واردات گوشی های بالای ۶۰۰ دلار، منابع آن به صورت ۱۰۰ درصد به حمایت از گوشی های ایرانی و صنعت ریز الکترونیک تخصیص می یابد.
جلسه شورای مدیران صحا برگزار شد/بررسی تسریع در روند اعطای تسهیلات
جلسه شورای مدیران صندوق حمایت از صنایع پیشرفته صبح دوشنبه(14شهریورماه1401) با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران این صندوق برگزار شد.
تأکید رئیس جمهور بر ضرورت بهره‌گیری از دستاوردهای دانش‌بنیان در حوزه کشاورزی
رئیس جمهور با تأکید بر ضرورت بهره‌گیری از دستاوردهای دانش‌بنیان در حوزه کشاورزی، گفت: اساتید دانشگاه در حوزه علم، پژوهش و تحقیق در دانشگا‌ه های کشاورزی و هزاران عضو هیأت علمی در این دانشگاه‌ها باید تلاش‌شان در علم و تحقیقات به نحوی باشد که کشاورزی ما علم‌پایه و دانش‌پایه باشد
معاون اقتصادی رئیس جمهور: اتصال شرکت‌های دانش‌‍بنیان به حوزه صنعت کشور ضروری است
معاون اقتصادی رئیس جمهور به انجام تلاش های برای ترسیم و تهیه نقشه راه توسعه صنعتی کشور پرداخت و گفت: اتصال شرکت های دانش بنیان به حوزه صنعت کشور ضروری است. همچنین باید تلاش کنیم صنعت کشور را به زنجیره ارزش بین‌المللی که صنایع کوچک هم حضور داشته باشند، وصل کنیم.
تاکید بر ورود رسانه به حوزه صنایع پیشرفته در نشست مهندس نادری‌منش با مدیرعامل خبرگزاری برنا
مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته ضمن بازدید از خبرگزاری برنا با محمد امین میرزایی مدیرعامل این خبرگزاری به گفت و گو و تبادل نظر درخصوص ماموریت های صندوق و جایگاه رسانه در تبیین و معرفی این ظرفیت‌ها پرداخت.
حضور صحا در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قطعات یدکی خودروی تبریز
دفتر نمایندگی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته در تبریز در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی تخصصی قطعات یدکی خودرو تبریز حضور یافت
بررسی و تایید آیین نامه‌های صحا در جلسه کارگروه تدوین آیین‌نامه‌ها
جلسه کارگروه تدوین آیین‌نامه های صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته برگزار شد و برخی آیین نامه های صندوق مورد بررسی و تأیید قرار گرفت.
همکاری صحا و اتاق بازرگانی در حوزه صنایع پیشرفته
جلسه مشترک شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته با اعضای هیات مدیره مجمع تشکل‌های دانش‌بنیان ایران و کمیسیون کسب‌وکارهای دانش‌بنیان در محل اتاق بازرگانی ایران برگزار شد.
نشست کمیسیون کسب و کارهای دانش‌بنیان اتاق بازرگانی ایران با حضور مهندس نادری‌منش
جلسه کمیسیون کسب و کارهای دانش‌بنیان اتاق بازرگانی ایران با حضور مهندس نادری منش رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد.
  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید