چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ۰۲:۴۲

اخبار

دستور استاندار زنجان درخصوص گسترش همکاری با صحا در نشست با مهندس نادری‌منش

دستور استاندار زنجان درخصوص گسترش همکاری با صحا در نشست با مهندس نادری‌منش
نشست مشترک مهندس محسن نادری منش مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و محسن افشارچی استاندار زنجان صبح امروز(سه شنبه) در محل استانداری زنجان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی صحا، نشست مشترک مهندس محسن نادری‌منش مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و محسن افشارچی استاندار زنجان صبح امروز(سه شنبه) در محل استانداری زنجان برگزار شد.
 
ناصر فغفوری رئیس سازمان صمت استان زنجان در این نشست که به دعوت مصطفی طاهری نماینده زنجان و رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی برگزار شد، ضمن خوشامدگویی به مدیرعامل صحا و هیات همراه، بر ضرورت گسترش استان زنجان در حوزه صنایع پیشرفته و همچنین اهمیت عقد تفاهمنامه ای در این‌باره تاکید کرد.
 
در این جلسه همچنین استاندار زنجان گزارشی درخصوص میزان سرمایه گزاری های صنعتی در زنجان ارائه و به افق های پیش روی این استان اشاره کرد.
 
افشارچی به ظرفیت های استان زنجان در حوزه های صنایع پیشرفته پرداخت و به مسئولین مربوطه دستور داد تا یک سال آینده در حوزه صنایع پیشرفته همکاری های خود را گسترش و و گزارشی از میزان خدماتی که از صندوق حمایت از صنایع پیشرفته دریافت کرده اند ارائه دهند تا این استان در این زمینه به یکی از استان های برتر کشور بدل گردد.
 
مهندس نادری‌منش نیز در این نشست به خدمات و حمایت‌های صندوق اشاره کرده و بر آمادگی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته برای ارائه تسهیلات به شرکت‌های فناور و صنایع پیشرفته این استان تاکید کرد.
مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته همچنین به پتانسیل های بالقوه این استان و عدم بالفعل شدن آنها پرداخته و لزوم بهره‌مندی زنجان از این حمایت‌ها را مهم ارزیابی کرد.

 

 استانداری زنجان

 
در انتهای این نشست تفاهمنامه‌ای سه‌جانیه میان استاندار تهران، مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان درخصوص تاسیس دفتر استانی صحا در زنجان امصا شد و در این راستا حکم حبیب الله عباسی به عنوان نماینده صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در زنجان به وی اهدا شد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه: http://www.airdfh.ir/u/14l

 
۲۴ آبان ۱۴۰۱ ۱۲:۴۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید