راهنمای
تکمیل و ارسال مدارک تسهیلات مالی
متقاضیان محترم توجه داشته باشید طی مراحل ذیل می
بایستی مدارک خود را تهیه و درقالب یک فایل فشرده (نام فایل= نام شرکت + شماره ثبت
شرکت) با حداکثر حجم 50 مگابایت در بخش مشخص شده بارگذاری نمائید .
1- مرحله اول
ابتدا می بایستی
فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج کرده و طبق تصویر زیر
هر یک از پوشه های موجود را باز و پیوست های داخل آن را تکمیل نمائید .
2-
مدارک و مستندات لازم برای تقاضای تسهیلات مالی
در این
قسمت شما می بایستی مدارک زیر را تهیه و در پوشه مربوطه قراردهید :
- در
ابتدا متقاضی می بایستی نامه ای کتبی خطاب
به مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته در خصوص درخواست خود
تهیه و مهر و امضاء نموده وآن را در پوشه
ای تحت عنوان رونوشت درخواست قرار دهد .
شماره شبای حساب درآمدی نزد بانک مرکزی بنام
صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
|
شماره حساب:
4101057030233225
شماره شبا:
IR 200100004101057030233225
|
«توجه » متقاضی
گرامی تمامی مدارک بعد از ارسال صحت سنجی می شود لطفا در ارسال مدارک دقت فرمائید
.
3-
تعهدنامه و رضایتنامه
در این
مرحله فایل مورد نظر را به دقت مطالعه و تکمیل می نمائید و پس از مهرو امضاء مدیر
عامل، آن را اسکن و در پوشه مربوطه قرار دهید ، توجه داشته باشید تمامی مدارک در
خواستی در خصوص تعهدنامه و رضایت نامه را نیز باید در همان پوشه قراردهید .
3-پرسشنامه
(کاربرگ) عمومی یا تخصصی
متقاضی
گرامی در این مرحله باید با توجه به شناخت از طرح خود یکی از پرسشنامه های موجود
را انتخاب و تکمیل نمائید و پس از تکمیل آن را مهرو امضاء و سپس اسکن و در پوشه
مربوطه قراردهید و درصورت داشتن مدارک پیوست، آنهارا در همان پوشه قرار دهید و در آخر فایل کلی را فشرده
کرده و بارگزاری نمائید .
