شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۵۴

اخبار

تعامل با صندوق های حمایتی برای چرخش هر چه بهتر چرخ صنایع پیشرفته

تعامل با صندوق های حمایتی برای چرخش هر چه بهتر چرخ صنایع پیشرفته
مدیران و کارشناسان شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در راستای همکاری با صندوق های حمایتی، با همراهی مدیران صندوق کارآفرینی امید و صندوق ملی محیط زیست از شرکت مادوموتور بازدید به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته؛ در این بازدید که پیرو مذاکرات صورت گرفته با صندوق کارآفرینی امید در خصوص حمایت مشترک از طرح های صنایع پیشرفته صورت گرفت مهدی فرنیان عضو هیات مدیره و ناصر بیاری کارشناس ارشد اداره ارزیابی طرح های صندوق با حضور در استان قم از شرکت مادو موتور تولید کننده انواع موتورسیکلت برقی بازدید به عمل آوردند.

در پایان این برنامه در جلسه مشترکی که با حضور مهدی فرنیان عضو هیات مدیره صندوق حمایت از صنایع پیشرفته، نوراله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی، امید سلیمانی نژاد از صندوق ملی محیط زیست و مدیران شرکت مادو موتور برگزار شد مقرر گردید در راستای حمایت از صنایع پیشرفته، بخشی از نقدینگی مورد نیاز جهت تولید محصولات این شرکت در قالب اعطای تسهیلات مالی با نرخ ترجیحی تأمین گردد.

محصولات تولیدی این شرکت شامل موتورسیکلت برقی در انواع مختلف با قدرت‌های 2KW ، 3KW، 4KW و 5KW می باشد که بیش از 90 درصد قطعات بکار رفته در تولید محصولات این شرکت بومی سازی شده است. برخی از قطعات بومی سازی شده برای تولید موتورسیکلت برقی (شامل شارژر، برد داریور موتور و ECU ) دارای فناوری بالا بوده که مشمول حمایت های صندوق حمایت از صنایع پیشرفته خواهد شد.

 

بازدید مادو موتور  قم 4
بازدید مادو موتور  قم 3
بازدید مادو موتور  قم 2

بازدید مادو موتور  قم 5

بازدید مادو موتور  قم 6

 

۴ تیر ۱۳۹۹ ۱۵:۵۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید