پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۴۱

اخبار

آمادگی صندوق حمایت از صنایع الکترونیک برای حمایت از مخترعان و کار آفرینان

آمادگی صندوق حمایت از صنایع الکترونیک برای حمایت از مخترعان و کار آفرینان
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک با حضور در جشنواره مخترعان برای حمایت از مخترعان و کار آفرینان کشور اعلام آمادگی کرد.

به گزارش خبرنگار صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک علی وحدت روز دوشنبه با حضور در برج میلاد از نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای شرکت کنندگان در جشنواره مخترعان بازدید کرد.

وحدت در بازدید از غرفه های مخترعان، کارآفرینان،شرکت های فناور،خوشه های رشد، موسسات و مراکز فعال، شرکتهای پشتیبان مراکز عملی و کاربردی برای ارائه تسهیلات و انواع خدمات صندوق به فعالان این بخش ها اعلام آمادگی کرد.

در این بازدید حمید راشدی معاون پژوهشی دانشگاه جامع علمی کاربردی مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک را همراهی می کرد.

بر اساس این گزارش نشست تخصصی معرفی رویه ها و آئین نامه های صندوق  حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک نیز در آخرین روز برگزاری جشنواره در برج میلاد  برگزار  شد. این نشست تخصصی با استقبال مخترعان و کارآفرینان حاضر در نمایشگاه روبرو شد. همچنین در جلسه پرسش و پاسخ به سوالات حاضران پاسخ داده شد و برای مشاوره رایگان به علاقمندان اعلام آمادگی شد.

نخستین جشنواره اختراعات و ابتکارات دانشگاه جامع علمی و کاربردی و دومین جشنواره ملی اختراعات و ابتکارات  تهران 25 تا 27 مردادماه در برج میلاد برگزار شد.


 

 
 

انتهای پیام/

 

۲۷ اَمرداد ۱۳۹۴ ۲۱:۳۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید