جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۰۳:۵۳

اخبار

برگزاری دومین گردهمایی یلدای کارآفرینی در قزوین

برگزاری دومین گردهمایی یلدای کارآفرینی در قزوین
دومین یلدای کارآفرینی با هدف ایجاد گفتمان کارآفرینی میان نخبگان و سازمانهای مرتبط پیرامون دغدغه ها، همکاری ها، چالش ها و امیدهای کارآفرینی با مشارکت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی صندوق ، رئیس هیئت مدیره صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته در مراسم دومین یلدای کارآفرینی قزوین گفت: امروز در استان قزوین یک تفاهم نامه شش جانبه امضا خواهد شد که این کار در راستای تحقق اهداف مقرر در صند چشم انداز، سیاست های کلی علم و فناوری، رونق تولید، تقویت اقتصاد دانش بنیان، توسعه شنایع پیشرفته و خدمات مبتنی بر علوم وفنآوری های جدید خواهد بود و ما از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته نیز حمایت جدی خواهیم کرد

رضا نقی پور اصل اضافه کرد: افتتاح دفتر نمایندگی صندوق در استانها زمینه تسهیل در خدمت رسانی به تولیدکنندگان و جلوگیری از حضور آنها در مرکز و کاهش هزینه ها را فراهم کرده و زمینه تسهیل در دریافت تسهیلات و خدمت رسانی را مهیا می کند.

رئیس هیئت مدیره صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته اظهار آمادگی کرد حمایت لازم را از استارت آپ ها برای توسعه فعالیت های دانش بنیان انجام دهد.

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت قزوین نیز در این مراسم گفت: یلدای کارآفرینی فرصت مناسبی برای برقراری ارتباط بین صنعت و دانشگاه است تا کارهای تحقیقی و پژوهشی در حوزه صنایع بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

سعید نبیل افزود: ارتباط صنعت و دانشگاه می تواند ضمن گره گشایی از مشکلات بخش تولید به رونق اقتصادی و اشتغال کمک موثری کند.

وی اظهار داشت: این همایش جرقه هایی از یک نوآوری را برای ما رقم می زد و به ما می گوید که باید برای پیشرفت در صنعت به کسب و کارهای نو و خلاقانه که با کمک جامعه دانشگاهی و محقق و کارآفرین ایجاد می شوند باید بیش از پیش توجه داشته باشیم.

نبیل ادامه داد: فعالان بخش صنعت با برگزاری چنین رویدادهایی با توانایی ها و نوآوری های علمی و بروز بیشتر آشنا می شوند.

وی با اشاره به استقبال چشمگیر از این همایش،اظهار داشت: اگر ظرفیت خوب دانشگاهی استان قزوین در کنار صنعت و معدن قرار بگیرد، در حوزه‌های نوآوری و کارآفرینی، ارزش افزوده بالایی ایجاد می‌شود
۲۷ آذر ۱۳۹۸ ۱۲:۲۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید