سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ۱۳:۱۸

اخبار

برای تحقق" نهضت ساخت داخل" روی کمک های مجلس حساب ویژه ای باز کرده ایم

رحمانی در نشست مشترک با رییس و اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس :

برای تحقق" نهضت ساخت داخل" روی کمک های مجلس حساب ویژه ای باز کرده ایم

وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست مشترک با رییس و اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم افزایش همکاری های سازنده همه دستگاه های عامل در حوزه تولید، گفت: برای تحقق اهداف" نهضت ساخت داخل" روی کمک های مجلس حساب ویژه ای باز کرده ایم.

به گزارش شاتا، رضا رحمانی در این جلسه تاکید کرد: با همدلی و همراهی بیشتر میان دولت و مجلس از شرایط حساس کنونی به سلامت عبور خواهیم کرد که در همین راستا لازم است از همکاری های کارگشای کمیسیون صنایع و معادن با مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت تشکر نمایم.

وی افزود: برای همه بخش های صنعت، معدن و تجارت برنامه های محوری طراحی شده و اقدامات خوبی هم در حال انجام است که به زودی شاهد نتایج مثبت و موثر آن خواهیم بود.
رحمانی ادامه داد: برنامه های جامعی در همه حوزه ها با رویکرد تحولی و نتیجه گرا دنبال می کنیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه بازرگانی، گفت: طبق برنامه طراحی شده رصد دقیق زنجیره تولید تا عرضه در دستور کار قرار دارد و هم اکنون با سامانه هایی همچون "افق" و "سیستم جامع انبارها" سعی می کنیم، نظم بهتری به شبکه توزیع کشور ببخشیم.

وی اظهار داشت: در بخش معدن تحول بزرگی در پیش است و به نوعی در این بخش هم دنبال تحقق "نهضت معدنی" در سطح کشور هستیم.
رحمانی خاطرنشان کرد: علیرغم همه کارشکنی ها و محدودیت های موجود بالغ بر 100 هزار میلیارد تومان پروژه صنعتی و معدنی آماده افتتاح در کشور وجود دارند که مراحل آخر ورود به عرصه تولید را طی می کنند.

وزیر صمت با اشاره به مسایل مرتبط با خودروسازی کشور گفت: پیگیری ها و اقدامات انجام گرفته در حوزه خودروسازی به صورت روزانه در حال رصد است و با لحاظ امکانات موجود قدم های خوبی برای تثبیت بازار این محصولات این صنعت برداشته شده است.

گفتنی است که در این جلسه رییس و اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی نیز با تقدیر از برخی اقدامات موثر وزارت صنعت، معدن و تجارت، طی سخنانی دغدغه های خود را در مواردی چون معادن، خودروسازی و قطعه سازان این صنعت، کنترل و نظارت دقیق تر بر بازار، نحوه واگذاری زمین توسط شهرک های صنعتی در سطح کشور و...، مطرح و نقطه نظرات پیشنهادی جهت بهبود شرایط ارائه شد.

۳ تیر ۱۳۹۸ ۰۸:۲۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید