پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۳۳

اخبار

حضور صحا در بیست و هفتمین کنفرانس مهندسی برق ایران

حضور صحا در بیست و هفتمین کنفرانس مهندسی برق ایران
صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) در بیست و هفتمین کنفرانس مهندسی برق ایران حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی صحا، بیست و هفتمین کنفرانس مهندسی برق ایران و نمایشگاه جانبی آن با محور‌های الکترونیک، قدرت، مخابرات، کنترل، کامپیوتر، مهندسی پزشکی، صنعت و اقتصاد برق 10 الی 12 اردیبهشت 1398 در یزد برگزار شد.

صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک با حضور در این کنفرانس و برپایی غرفه و میز خدمت در نمایشگاه جانبی آن، در راستای تسهیل خدمت رسانی به فعالان این حوزه با حضور کارشناسان به ارائه اطلاعات و خدمات به بازدیدکنندگان و شرکتهای حاضر در نمایشگاه پرداخت.

صندوق صحا در جهت حمایت از شرکتهای فعال در این حوزه  با ایجاد امکانات لازم از جمله امکان استقرار رایگان تعدادی از این شرکتها در غرفه صحا، فرصت مناسبی برای معرفی و بازاریابی هرچه بیشتر خدمات و محصولات آنها در این نمایشگاه به وجود آورد. اعضای هیئت مدیره و جمعی از مدیران صحا نیز با بازدید از غرفه های شرکتهای تحت حمایت این صندوق و سایر شرکتهای فعال در حوزه صنعت الکترونیک از نزدیک در جریان فعالیتها و خدمات آنها قرار گرفتند.

در ادامه طی نشست فعالان صنعت الکترونیک با اعضای هیئت مدیره و مدیران صحا که به میزبانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد برگزار گردید، این صندوق آمادگی خود را همچون گذشته در جهت حمایت از فعالان این حوزه و در آینده نزدیک از فعالان صنایع پیشرفته با توجه به تغییر صندوق به صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته، اعلام کرد.

در حاشیه این کنفرانس، صندوق صحا در راستای آشنایی بیشتر فعالان صنعت الکترونیک با خدمات و فعالیتهای صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک کارگاهی جهت معرفی این صندوق برگزار نمود که مورد استقبال شرکتها واقع شد.

بازدید استانی اعضای هیئت مدیره و جمعی از مدیران و کارشناسان صحا از تعدادی از شرکتهای فعال در حوزه صنعت الکترونیک استان یزد از جمله شرکتهای "جهان الکترونیک"، "نیکو الکترونیک"، "امن پردازان کویر "، "الکتروکویر "، "رایورز" و "کابل یزد" از دیگر برنامه های جانبی این کنفرانس بود.

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۰:۲۰
صندوق صحا،کنفرانس برق، |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید