شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۱۵

اخبار

فراخوان پذیرش طرح‌های حوزه صنعت الکترونیک در صندوق حمایت از صنایع الکترونیک

فراخوان پذیرش طرح‌های حوزه صنعت الکترونیک در صندوق حمایت از صنایع الکترونیک
صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) با هدف حمایت از شرکت‌های خصوصی، از طرح‌های حوزه الکترونیک را با اعطای تسهیلات مالی و صدور ضمانت‌نامه حمایت می‌کند.
به گزارش روابط عمومی صحا، در راستای تقویت اقتصاد دانش بنیان، تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی و همگام با سیاست های دولت تدبیر و امید، صحا در نظر دارد از طرح‌های با فناوری پیشرفته و دارای اولویت رفع نیازهای کشور شرکت‌های خصوصی و تعاونی کشور با اعطای تسهیلات مالی با نرخ ترجیحی(5تا15درصد) و صدور ضمانت‌نامه معتبر حمایت کند. 
تسهیلات مالی صحا با نرخ ترجیحی بسته به سطح فناوری و نوع فعالیت بین 5 تا 15 درصد و با توجه به نقش حمایتی به صورت قابل توجهی کمتر از نرخ تسهیلات شبکه بانکی کشور است و دوره بازپرداخت تسهیلات  بر اساس ماهیت و شرایط طرح و متناسب با دوره بازگشت سرمایه تعیین می‌گردد. 
ضمانت‌نامه‌های صحا(شرکت در فرآیند رجاع کار، پیش پرداخت، حسن انجام تعهدات و گمرکی) نیز با هدف تسهیل امور فعالان بخش الکترونیک در قالب آیین‌نامه تضمین معاملات دولتی بدون الزام به اخذ سپرده، انعطاف در دریافت تضامین، سرعت مناسب در فرآیند صدور و با کارمزد کمتری از شبکه بانکی صادر می‌شود.
شرکت‌های خصوصی و تعاونی مستقر در شهرک‌های صنعتی، پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد دانشگاه های دولتی و آزاد اسلامی هم می‌توانند برای طرح‌های حوزه الکترونیک از این خدمات بهره‌مند شوند.
همچنین شرکت‌های متقاضی جهت بهره مندی از تسهیلات ویژه صحا می‌توانند با مراجعه به وبگاه صندوق و با دریافت کاربرگ‌ عمومی صحا یا با توجه به ماهیت طرح شرکت از کاربرگ‌های «طرح های کوچک و شرکت های نوپا»، «شرکت در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی»، «تجهیز آزمایشگاه‌های تخصصی و مرجع»، «آموزش تخصصی کوتاه مدت»، «اخذ تاییدیه‌های داخلی و بین‌المللی»،  نسبت به تکمیل آن اقدام کرده و همراه مستندات لازم از طریق درگاه خدمات الکترونیک صحا به آدرس www.esfrd.ir ارسال نمایند.
متقاضیان می توانند در صورت هر گونه سوال یا نیاز به راهنمایی با میز خدمت به شماره تلفن ۸۸۷۴۸۰۶۰  داخلی 421 تماس حاصل نمایند.
 
۱۰ آذر ۱۳۹۷ ۱۳:۵۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید