چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۵۱

اخبار

به همت صندوق حمایت از صنایع الکترونیک برگزار شد:

بررسی ابعاد صنعت میکروالکترونیک در شهرک فناوری الکترونیک ارومیه

بررسی ابعاد صنعت میکروالکترونیک در شهرک فناوری الکترونیک ارومیه
 
اجلاس هم‌اندیشی صنعت میکروالکترونیک با هدف توسعه ابعاد صنعت میکروالکترونیک در شهرک فناوری الکترونیک ارومیه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی صحا، اجلاس هم‌اندیشی صنعت میکرو الکترونیک امروز با حضور دکتر علی وحدت رییس صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک (رئیس فعلی صندوق نوآوری و شکوفایی)، دکتر شهریاری استاندار آذربایجان غربی، مهندس جهانگرد معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و دکتر حب‌نقی رئیس دانشگاه ارومیه در شهرک فناوری الکترونیک ارومیه برگزار شد.
صنعت الکترونیک دارای حوزه‌های کاربردی مختلفی در صنایع است که به علت اهمیت استراتژیک با سودآوری بالا توجه بسیاری از کشورهای جهان را به خود جلب کرده است. حجم انبوهی از سرمایه‌گذاری‌های جهانی را این صنعت به خود اختصاص داده است و محصولات خدمات الکترونیک در سال ۲۰۰۸ به میزان ۱۰.۷ درصد از GDP جهانی را به خود اختصاص داده است.
در همین راستا اجلاس هم‌اندیشی صنعت میکروالکترونیک در شهرک فناوری الکترونیک ارومیه توسط صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک (صحا) با همکاری استانداری آذربایجان غربی،  سازمان صنعت، معدن و تجارت  در حال برگزاری است.
در این اجلاس ۳ نشست تخصصی با موضوعات "سازوکارهای حمایت از صنعت میکروالکترونیک"، "کسب و کار در صنعت میکروالکترونیک" و  "روش‌های تامین مالی در صنعت میکروالکترونیک" برگزار شد.
 
۳۰ مهر ۱۳۹۷ ۱۰:۴۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید