جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۶:۳۶

اخبار

حضور صحا در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت

حضور صحا در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت
صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت حضور یافت.
به گزارش روابط عمومی صحا، هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت تهران صبح شنبه 21 مهرماه با حضور منصور معظمی معاون وزیر صنعت – معدن و تجارت و رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران‌ ( ایدرو ) و عباس قبادی، عضو هیات‌‌مدیره و سرپرست شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران افتتاح شد.
در این نمایشگاه که از 21 تا 24 ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برپاست، محصولاتی نظیر ماشین‌آلات و خطوط تولید، تجهیزات صنعتی و کارگاهی، ابزارآلات، صنایع پیشرفته، اتوماسیون صنعتی، خدمات فنی و مهندسی و... به نمایش گذاشته می‌شود. در این نمایشگاه 378 شرکت داخلی و 180 شرکت خارجی از 11 کشور آلمان، انگلستان، الجزایر، تایوان، ترکیه، ژاپن، جمهوری‌چک، چین، سوئیس، هند و کره‌جنوبی حضور دارند.
غرفه صحا در سالن 38 نمایشگاه بین‌المللی تهران برای معرفی خدمات و تسهیلات به فعالان مستقر است و کارشناسان صندوق صندوق آمادگی ارائه توضیحات درخصوص تسهیلات صندوق را دارند.
صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت نزدیک به 20 سابقه فعالیت از قدیمی‌ترین صندوق‌های حمایتی تخصصی است که با ارائه تسهیلات ارزان قیمت و با نرخ ترجیحی ٥ تا ١٥ درصد و همچنین صدور ضمانت‌نامه‌های معتبر، به حمایت از صنایع الکترونیک شامل صنایع ارتباطی، رایانه‌ای، اتوماسیون، الکترونیک نوری، قطعات الکترونیک، الکترونیک مصرفی و الکترونیک کاربردی اعم از نرم افزار و سخت‌افزار می‌پردازد.
 
۲۱ مهر ۱۳۹۷ ۱۶:۰۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید