پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۴:۳۰

اخبار

حضور صحا در نوزدهمین نمایشگاه تله‌کام 2018

حضور صحا در نوزدهمین نمایشگاه تله‌کام 2018
صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی(تله‌کام 2018) حضور دارد.
به گزارش روابط عمومی صحا،  نوزدهمین  نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی(تله‌کام 2018) به عنوان بزرگ‌ترین گردهمایی فعالان و کارشناسان صنعت مخابرات کشور امسال یازدهم تا چهاردهمین مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار در حال برگزار است.
ارتقای دانش فناوری و تبادل اطلاعات روز در موضوعات صنایع مخابراتی، معرفی آخرین دستاوردها، توانمندی‌ها و پیشرفت‌های کشور در زمینه‌های مخابرات و اطلاع‌رسانی، ارتقای سطح مبادلات تجاری کشور در جهت توسعه صادرات غیرنفتی کشور و آشنایی شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان از نمایشگاه با آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی کشور و جهان، در حوزه ارتباطات از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
نشست جانبی معرفی خدمات صحا و آشنایی با چگونگی اعطای تسهیلات و صدور ضمانت‌نامه برای شرکت‌های خصوصی و تعاونی روز پنج‌شنبه دوازدهم مهرماه در تالار  اصفهان نمایشگاه بین‌المللی تهران با حضور مدیران صحا برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان برای بازدید از غرفه‌ صحا در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (تله‌کام 2018) ، می‌توانند 11 تا 14 مرداد به سالن 10-11 مراجعه کنند و کارشناسان صندوق آمادگی پاسخگویی به سوالات متقاضیان در خصوص تسهیلات و ضمانت‌نامه های صحا هستند.
 
 
 
 
 
۱۱ مهر ۱۳۹۷ ۱۳:۳۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید