سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۵۷

اخبار

همزمان با هفته دولت، اعضای هئیت مدیره صحا از شرکت‌های صنایع الکترونیک استان آذربایجان غربی بازدید کرد

همزمان با هفته دولت، اعضای هئیت مدیره صحا از شرکت‌های صنایع الکترونیک استان آذربایجان غربی بازدید کرد
همزمان با هفته دولت، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) از شرکت‌های صنایع الکترونیک مستقر در پارک علم و فناوری و شهرک فناوری الکترونیک استان آذربایجان غربی بازدید کردند.
 
به گزارش روابط عمومی صحا، علی وحدت مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) در این سفر ضمن شرکت در نشست با معاون استانداری از چند شرکت فعال صنایع الکترونیک در پارک علم و فناوری و شهرک صنایع الکترونیک استان آذربایجان غربی بازدید کرد.
مهندس علی اکبری معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی و نیز شهیاد آبنار و افسانه منصف از اعضای هیئت مدیره صحا هم در این بازدیدها حضور داشتند.
شرکت سامانه طراح کیان مستقر در پارک علم و فناوری استان آذربایجان غربی، شرکت صنایع الدوز نور غرب تولیدکننده لامپ‌های LED و شرکت سامانه های پیشرفته ترانسفورماتور ارومی مستقر در شهرک فناوری الکترونیک از جمله شرکت‌هایی بودند که اعضای هیئت مدیره صحا از آنها بازدید کردند. 
شرکت سامانه طراح کیان طراح و سازنده کواد کوپتر با ویژگی‌های منحصربفرد است.
قابلیت حمل بار ۷ کیلوگرم و مداومت پرواز ۶۰ دقیقه، برد پروازی ۱۵ کیلومتر، قابلیت پرواز در ارتفاع حداقل ۵۰۰ متر از سطح دریا، قابلیت پرواز در باد با سرعت ۳۰ کیلومتر بر ساعت، قابلیت پرواز در دمای حداکثر ۶۰ و حداقل منفی ۱۰، ارسال همزمان اطلاعات پرواز به ایستگاه زمینی و بازگشت به خانه در شرایط اضطراری از جمله ویژگی‌های کواد کوپتر ساخت این شرکت است.
صنایع الدوز نور غرب تولید کننده انواع لامپ‌های LED خانگی، خودرویی، هالوژن و فلامینی با تجهیزات روز و اشتغال‌زایی بالا در استان فعالیت می‌کند.
محصولات شرکت سامانه های پیشرفته ترانسفورماتور ارومی دارای تکنولوژی نوین تغییر تپ/ولتاژ با حذف تقریبا کامل جرقه‌ در پروسه‌ی سوئیچینگ، عدم نیاز به کنتاکت‌های گران‌قیمت با آلیاژهای خاص، عمر بسیار بسیار طولانی، حداقل 10 میلیون بار تغییر تپ و قابلیت کارکرد از راه دور با SMS توسط اپراتور یا سیستم اتوماتیک دیسپاچینگ می‌باشد. 
 
۳ شهریور ۱۳۹۷ ۱۴:۰۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید