جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۲۱:۵۸

اخبار

بازدید معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزیر صنعت از غرفه صحا در نمایشگاه الکامپ 2018

بازدید معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزیر صنعت از غرفه صحا در نمایشگاه الکامپ 2018
معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزیر صنعت، معدن و تجارت از غرفه صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک(الکامپ2018) بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی صحا،  بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) به عنوان بزرگ‌ترین گردهمایی فعالان و کارشناسان صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور امسال ششم تا نهم مردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در حال برگزاری است. 
در این بازدید علی وحدت رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل صحا به همراه شهیاد آبنار و اصغر مصاحب از اعضای هیئت مدیره صندوق حمایت از صنایع الکترونیک و همچنین دکتر اتابکی مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه‌ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت حضور داشتند و در جریان حمایت‌های صحا از شرکت های حوزه فناوری اطلاعات قرار گرفتند.
علاقه‌مندان برای بازدید از غرفه‌ صحا در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، می‌توانند 6 تا 9 مرداد به سالن خلیج‌فارس مراجعه کنند و کارشناسان صندوق آمادگی پاسخگویی به سوالات متقاضیان در خصوص تسهیلات و ضمانت‌نامه های صحا هستند.
همچنین صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) در در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک(الکامپ2018) در پاویون وزارت صنعت، معدن و تجارت در سالن دولت الکترونیک حضور دارد.
 
 
 
 
۸ اَمرداد ۱۳۹۷ ۱۷:۴۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید