جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۵۰

اخبار

بازدید اعضای هئیت مدیره صحا از نمایشگاه الکامپ 2018

بازدید اعضای هئیت مدیره صحا از نمایشگاه الکامپ 2018
اعضای هئیت مدیره صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) از بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک(الکامپ2018) بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی صحا، بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) به عنوان بزرگ‌ترین گردهمایی فعالان و کارشناسان صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور امسال ششم تا نهم مردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در حال برگزاری است.

علی وحدت رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل صحا به همراه شهیاد آبنار و اصغر مصاحب از اعضای هیئت مدیره صندوق حمایت از صنایع الکترونیک از شرکت‌های بهین تکنولوژی، ارگ جدید، پرمان، تیم‌یار و ارم در سالن‌های خلیج فارس، 38، 6 و 7 نمایشگاه بین المللی تهران بازدید کردند.

همچنین در این بازدیدها دکتر قبادیان معاون آموزش، پژوهش و فناوری و دکتر اتابکی مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه‌ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت حضور داشتند و در جریان حمایت‌های صحا از شرکت های حوزه فناوری اطلاعات قرار گرفتند.

علاقه‌مندان برای بازدید از غرفه‌ صحا در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، می‌توانند 6 تا 9 مرداد به سالن خلیج‌فارس مراجعه کنند و کارشناسان صندوق آمادگی پاسخگویی به سوالات متقاضیان در خصوص تسهیلات و ضمانت‌نامه های صحا هستند.

همچنین صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) در در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک(الکامپ2018) در پاویون وزارت صنعت، معدن و تجارت در سالن دولت الکترونیک حضور دارد.

۸ اَمرداد ۱۳۹۷ ۱۷:۲۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید