پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۷:۳۸

اخبار

نشست معرفی خدمات صحا در دومین روز نمایشگاه از نمایشگاه الکامپ 2018 برگزار شد

نشست معرفی خدمات صحا در دومین روز نمایشگاه از نمایشگاه الکامپ 2018 برگزار شد
نشست معرفی خدمات صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) در دومین روز از بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک(الکامپ2018) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی صحا،  بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) به عنوان بزرگ‌ترین گردهمایی فعالان و کارشناسان صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور امسال ششم تا نهم مردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در حال برگزاری است.

نشست جانبی معرفی خدمات صحا و آشنایی با چگونگی اعطای تسهیلات و صدور ضمانت‌نامه برای شرکت‌های خصوصی و تعاونی روز یکشنبه هفتم مردادماه در تالار مروارید سالن خلیج فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران با حضور مهندس جان احمدی رئیس اداره ارزیابی طرح‌های صحا برگزار شد.

علاقه‌مندان برای بازدید از غرفه‌ صحا در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، می‌توانند 6 تا 9 مرداد به سالن خلیج‌فارس و مراجعه کنند و کارشناسان صندوق آمادگی پاسخگویی به سوالات متقاضیان در خصوص تسهیلات و ضمانت‌نامه های صحا هستند.

همچنین صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) در در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک(الکامپ2018) در پاویون وزارت صنعت، معدن و تجارت در سالن دولت الکترونیک حضور دارد.

۷ اَمرداد ۱۳۹۷ ۱۷:۵۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید