جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۳۷

اخبار

پرداخت تسهیلات با نرخ ترجیحی به تولیدکننده تجهیزات پزشکی برای فعالیت نمایشگاهی

پرداخت تسهیلات با نرخ ترجیحی به تولیدکننده تجهیزات پزشکی برای فعالیت نمایشگاهی
یک شرکت تولیدکننده تجهیزات پزشکی از تسهیلات ترجیحی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک برای شرکت در نمایشگاه ایران هلث بهره مند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک پرداخت تسهیلات به فعالیت های تبلیغاتی شرکت های تحت پوشش مانند حضور در نمایشگاه و همایش ها از جمله خدمات قابل ارائه صندوق به صنایع الکترونیک است که در اساسنامه صندوق حمایت از صنایع الکترونیک مورد توجه قرار گرفته است. 

این گزارش حاکی است بر همین اساس نیز با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت حضور شرکت اوسینا؛ تولید کننده تجهیزات پزشکی در نمایشگاه ایران هلث مورد حمایت قرار گرفت. شرکت اوسینا در زمینه تولید سیستم " استرس تست "، سیستم های بازتوانی قلبی و سیستم الکتروکاردیوگراف فعال است.

پرداخت این تسهیلات در راستای حمایت از بازار تولید ومعرفی شرکت ها و تولیداتشان صورت می گیرد.

توجه به بازاریابی شرکت ها به این جهت مورد توجه صندوق حمایت از صنایع الکترونیک قرار دارد که یافتن بازار تولید از چالش های اساسی پیش روی شرکت هاست و فعالیت  های نمایشگاهی فرصتی را برای بازاریابی تولیدکنندگان فراهم می آورد.

تسهیلات حمایت از صنایع الکترونیک با توجه به ویژگی طرح ها با نرخ 6 تا 18درصد پرداخت و دوره بازپرداخت پس از 3 ماه استراحت معمولا تا 3 سال در نظر گرفته می شود.

انتهای پیام

 

 

۲ خرداد ۱۳۹۴ ۰۰:۰۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید