شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۶:۳۰

اخبار

فعالیت صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک در نمایشگاه بین المللی ایران هلث

فعالیت صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک در نمایشگاه بین المللی ایران هلث
نمایندگان صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک با حضور در هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث ضمن تعامل با صنایع حاضر آمادگی صندوق را برای ارائه خدمات و تسهیلات با نرخ ترجیحی و بر اساس چارچوب و اولویت بندی های صندوق اعلام کردند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث با حضور 550 شرکت داخلی و خارجی از کشورهای آلمان، دانمارک، پرتغال،اکراین، روسیه، سوئیس، سوئد، اسپانیا، برزیل،کانادا، هنگ کنگ، هند، کره جنوبی، تایوان، ترکیه،چین و اتریش برگزار شد.

هدف از برگزاری این نمایشگاه به نمایش گذاشتن توانمندی های صنعت سلامت کشور، رونمایی  از فناوری های روز دنیا، ارتقاء توریسم درمانی و حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان نخبه بود.

براساس این گزارش نمایندگان صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک در این نمایشگاه ضمن بازدید از غرفه تمامی شرکت های حاضر در نمایشگاه بین المللی ایران هلث در جریان فعالیت شرکت هایی که در حیطه حمایتی صندوق بوده و یا سابقه همکاری با صندوق را داشته اند، قرار گرفته و آمادگی صندوق را برای ارائه خدمات و تسهیلات با نرخ ترجیحی طبق ضوابط و اولویت های حمایتی و همچنین حمایت ویژه از شرکت های دانش بنیان اعلام کردند.

حمایت از فعالیت های تبلیغاتی صنایع الکترونیک در راستای بازاریابی و معرفی محصول از کار ویژه های تعریف شده برای صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک است که در قالب ارائه تسهیلات ارزان قیمت به شرکت ها برای حضور فعال در نمایشگاه ها و همایش ها داخلی و خارجی انجام می گیرد.

نمایشگاه ایران هلث 26 تا 29 اردیبهشت ماه 94 در محل دائمی نمایشگاه تهران برگزار شد.

 انتهای پیام/

 

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۲۳:۲۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید