پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۲۳:۵۵

اخبار

ارائه خدمات کارشناسی صحا در بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

ارائه خدمات کارشناسی صحا در بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
کارشناسان صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) با حضور در بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی خدمات صحا را تشریح کردند.

به گزارش روابط عمومی صحا، در بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی طی صبح یکشنبه، ١٦ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد و عصر روز چهارشنبه ١٩ اردیبهشتماه به کار خود پایان داد.

در این دوره از نمایشگاه، بیش از 4هزار شرکت داخلی و خارجی حضور داشتند و در فضایی به وسعت حدود ٨۰ هزار متر مربع توانمندی‌های خود را ارائه دادند. در این نمایشگاه، یکهزار و 53 غرفه داخلی و 600 غرفه خارجی به نمایندگی شرکت‌های داخلی و خارجی اختصاص یافت.

شرکت‌های حاضر در نمایشگاه امسال از 38 کشور جهان شامل کشورهای آذربایجان، اتریش، اسپانیا، آلمان، امارات متحده عربی، انگلستان، ایتالیا، بلژیک، ترکیه، جمهوری چک، چین، روسیه، ژاپن، سوئد، سوئیس، فرانسه، کرواسی، کره جنوبی، لهستان، هلند، هند، فنلاند، هنگ‌کنگ، بحرین، قزاقستان، موناکو، کانادا، لیختن‌اشتاین، عمان، دانمارک، تایوان، آمریکا، نروژ، استرالیا، برزیل، مالزی و سنگاپور بودند و کشورهای چین، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، انگلستان، روسیه، ژاپن، کره‌جنوبی، اتریش و هلند در این نمایشگاه پاویون داشتند.
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۰:۵۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید