پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۱۲

اخبار

صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) برگزار می کند: نشست آشنایی با ضمانت نامه‌های صحا برای فعالان صنایع الکترونیک

صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) برگزار می کند:  نشست آشنایی با ضمانت نامه‌های صحا برای فعالان صنایع الکترونیک
​صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) در راستای آشنایی فعالان صنایع الکترونیک کشور با انواع ضمانت نامه‌هایی که توسط صحا برای شرکت‌های خصوصی صادر می‌شود، نشست آشنایی با نحوه صدور و اعتبار این ضمانت‌‌نامه‌ها برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی صحا، صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک (صحا) وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت که با مصوبه مجلس شورای اسلامی تاسیس شده است، علاوه بر اعطای تسهیلات مالی با نرخ ترجیحی، به صدور انواع ضمانت‌نامه برای بخش‌های مختلف صنایع الکترونیک می‌پردازد.

مطابق با "بند ح ماده 4 آیین‌نامه تضمین معاملات دولتی" مصوب 24/8/1394 هیئت وزیران اعتبار ضمانت‌نامه‌های صحا معادل با ضمانت‌نامه‌های بانکی می‌باشد.

نظر به اهمیت تهیه ضمانت‌نامه‌های معتبر جهت تأمین مالی شرکت‌های فناور و مشکلات سیستم بانکی در صدور ضمانت‌نامه‌ها صرفا بر اساس گردش مالی و بدون توجه به نوع فعالیت‌های فناورانه و تخصصی، این صندوق تسهیل ویژه‌ای را جهت صدور انواع ضمانت‌نامه‌های پیمان و گمرکی برای فعالان صنایع الکترونیک از آن جمله عدم اخذ ودیعه نقدی و کارمزد ارزان فراهم کرده است.

در همین زمینه نشست آشنایی با ضمانت‌نامه های صحا سه شنبه 17 بهمن ماه ساعت 10 صبح در ساختمان شهید نادری وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار می‌شود.

 
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ۱۱:۲۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید