پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ۲۲:۳۹

اخبار

بازدید نمایندگان مجلس شورای اسلامی از غرفه صحا در نمایشگاه هفته پژوهش

بازدید نمایندگان مجلس شورای اسلامی از غرفه صحا در نمایشگاه هفته پژوهش
جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از غرفه صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) در هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار کشور بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی صحا، هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش وفناوری و فن بازار کشور از روز چهارشنبه ۲۲ آذرماه در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز شده و تا روز یک شنبه ۲۶ آذرماه ادامه داشت.

صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) وزارت صنعت، معدن و تجارت ۲۵ محصول برگزیده صنایع الکترونیک کشور که با پشتیبانی‌ صحا توسعه پیدا کرده‌اند در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری به نمایش گذاشت.

در چهارمین روز از نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری دکتر سبحانی فر نماینده مردم سبزوار و عضو کمیسیون صنایع و معادن، دکتر حمزه نماینده مردم پنج شهرستان جنوب کرمان و عضو کمیسیون بهداشت و درمان و دکتر بختیار نماینده مردم گلپایگان و خوانسار  عضو کمیسیون حقوقی و قضایی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از غرفه صحا بازدید کردند.

همچنین دکتر فقیهی مدیر دفتر مطالعات ارتباطات و فناوری نوین مرکز پژوهش‌های مجلس و دبیر ستاد ICT معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این بازدید حضور داشت.

دکتر علی وحدت رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل صحا در این نشست ضمن ارائه آمار عملکرد ارائه تسهیلات مالی و صدور ضمانت‌نامه صندوق حمایت از صنایع الکترونیک، موانع پیش رو شرکت‌های فناور این بخش از صنعت را تشریح کردند.

وی در ادامه با اشاره به الزام قانون احکام دائمی برنامه ششم توسعه کشور مبنی بر توسعه فعالیت ها، از صنایع الکترونیک به صنایع پیشرفته، از تدوین اساسنامه جدید صندوق خبرداد و گفت: اساسنامه صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته در کمیسیون فرعی هیئت دولت بررسی شده و منتظر تصویب نهایی در صحن هیئت وزیران است.

مدیرعامل صحا در پایان این بازدید از نمایندگان خواست که بر اساس اساسنامه جدید صندوق، حمایت های لازم را برای افزایش سرمایه در قانون بودجه سال آینده بعمل آورند.
۲۵ آذر ۱۳۹۶ ۱۵:۰۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید