پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۲۳

اخبار

تصویب حمایت 10 میلیارد ریالی صحا از طرح‌های برگزیده در هفته پژوهش استان یزد

تصویب حمایت 10 میلیارد ریالی صحا از طرح‌های برگزیده در هفته پژوهش استان یزد
رئیس اداره ارزیابی طرح‌های صندوق حمایت از صنایع الکترونیک(صحا) از تصویب حمایت 10 میلیارد ریالی صحا از طرح‌های الکترونیک در هفته پژوهش و فناوری استان یزد خبرداد.

به گزارش روابط عمومی صحا، مهندس فرصاد جان احمدی با اشاره به حضور صحا در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان یزد گفت: نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان یزد طی روزهای 7 تا 9 آذرماه در دانشگاه یزد برگزار شد که صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) با شرکت مجرب ترین کارشناسان خود در این رویداد، حداقل 20 جلسه کارشناسی با طرح‌های صنایع الکترونیک استان برگزار کرد.

وی با بیان اینکه در 3 روز حضور کارشناسان صحا در نمایشگاه، 27 طرح بررسی و ارزیابی شدند، تصریح کرد: در نهایت 7 طرح به مبلغ حدود 10 میلیارد ریال تصویب شد که در صورت ارائه مدارک نهایی از سوی شرکت‌ها امکان ارائه تسهیلات از سوی صحا وجود دارد.

رئیس اداره ارزیابی طرح‌های صحا خاطرنشان کرد: همچنین طی بررسی ها امکان تصویب 10 طرح به مبلغ 35 میلیارد ریال  وجود دارد در صورت ارائه پرسشنامه و مدارک لازم می توانند وارد مراحل ارزیابی و تصویب اعطای تسهیلات قرار گیرند.

وی افزود: البته جلساتی نیز با مسئولان مرکز نوآوری کارآفرینی پارک یزد در رابطه با حمایت از افراد با ایده های نوآورانه در مرحله پیش رشد و قبل از ورود به مرکز رشد برگزار گردید که این امر به زودی زمینه ساز ایجاد بستر لازم برای تبدیل ایده به محصول طی تفاهم نامه ای با این موضوع خواهد شد.

۱۳ آذر ۱۳۹۶ ۰۸:۴۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید