جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۲۱:۰۰

اخبار

حضور صحا در بیست و سومین نمایشگاه اتوکام

حضور صحا در بیست و سومین نمایشگاه اتوکام
صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری اصفهان (اتوکام) حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی صحا، نمایشگاه  بین المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری اصفهان(اتوکام) در این دوره ۱۰۰ مشارکت کننده از استان های اصفهان، تهران، یزد و خراسان رضوی به مدت ۵ روز تا ۴ آذر ماه، آخرین تازه های خود را برای نمایش و رقابت با یکدیگر به این نمایشگاه آورده اند.

مشارکت کنندگان مذکور در زمینه تولید محتوا و مالتی مدیا، سخت افزار، نرم افزار، دولت الکترونیک، شبکه های داده و امنیت فضای تبادل اطلاعات، اینترنت، مخابرات، تجارت الکترونیک، ماشین‌های اداری و آموزش و پژوهش فعالیت دارند.

همچنین حضور شرکت های دانش بنیان، دانشگاه های مطرح، حضور بیش از ۱۵ استارتاپ در سرای کارآفرینی و کسب و کارهای نوپا از دیگر مشخصاتی است که برگزاری این دوره از نمایشگاه اتوکام را از سنوات گذشته متفاوت ساخته است.

این نمایشگاه در چهار سالن نمایشگاهی برپا می شود. همزمان با این نمایشگاه، ۵ همایش تخصصی با موضوعات کاربردهای سیستم های تصمیم یار در هوش تجاری، داده های حجیم و تکنولوژی های مرتبط، شبکه های نرم افزار محور و مهندسی ترافیک، تأثیر نقش منیتورینگ و مربی گری در رشد و توسعه کسب و کارهای نوپا، ساختمان های هوشمند در شهر پایدار هوشمند، آشنایی با فناوری کلان داده ها، کاربرد مه داده در مدیریت هوشمند کلان شهرها و... در ۵ روز نمایشگاه در ساعات ۱۸ تا ۲۰ برگزار خواهد شد.  

غرفه صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) در بیست و سومین نمایشگاه  بین المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری اصفهان (اتوکام)، در سالن نقش جهان مستقر است و کارشناسان صحا در این روزهای برگزاری نمایشگاه آماده پاسخگویی به سوالات هستند.

ساعات بازدید از این نمایشگاه، ساعت ۱۵ تا ۲۱ روزهای مذکور است و همچنین از ساعات ۹ تا ۱۲ روز ۲ آذر ماه میزبان متخصصان خواهد بود.

۱ آذر ۱۳۹۶ ۱۵:۱۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید