پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۲۱

اخبار

بازدید رئیس اداره ارزیابی طرح ها وکارشناسان صحا از هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق

بازدید رئیس اداره ارزیابی طرح ها وکارشناسان صحا از هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق
رئیس اداره ارزیابی طرح ها وکارشناسان صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا)از هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی صحا، هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران از امروز به مدت چهار روز  در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است.

این نمایشگاه به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکتهای توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت برق برپا می گردد فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکتهای فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیتها و نوآوری های آتی خود را هدایت نمایند. در این رویداد که به عنوان بزرگترین رویداد مخابراتی کشور شناخته می شود، اپراتور ها، شرکت های داخلی و خارجی، تولید کنندگان و صاحبان کسب و کار در حوزه سیستم ها، تجهیزات و سرویس های مخابراتی و ارتباطات، آخرین دستاورد ها و توانمندی های خود را در معرض نمایش می گذارند.

در این دوره از نمایشگاه، 770 شرکت داخلی و خارجی حضور دارند و به مدت 4 روز توانمندی ها و خدمات خود را به معرض دید مراجعه کنندگان می گذارند.

بر اساس اعلام رسمی وزارت نیرو، در نمایشگاه امسال 458 شرکت داخلی و بیش از 310 شرکت خارجی از 30 کشور مختلف آلمان، چین، ترکیه، ایتالیا، اسپانیا، فنلاند، لهستان، انگلستان، سوئد، امارات، روسیه و ... حضور دارند.

مهندس جان احمدی رئیس اداره ارزیابی طرح ها و مهندس بیاری از کارشناسان صحا از چند شرکت حاضر در این نمایشگاه بازدید کردند.
۱۳ آبان ۱۳۹۶ ۱۵:۴۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید