پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۳۹

اخبار

حضور صحا در هجدهمین نمایشگاه مخابرات و اطلاع رسانی(ایران تله کام۲۰۱۷)

حضور  صحا در هجدهمین نمایشگاه مخابرات و اطلاع رسانی(ایران تله کام۲۰۱۷)
صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) در هجدهمین نمایشگاه مخابرات و اطلاع رسانی(ایران تله کام۲۰۱۷) حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی صحا، هجدهمین نمایشگاه مخابرات و اطلاع رسانی(ایران تله کام۲۰۱۷) از امروز به مدت چهار روز تا بیست و هفتم مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است.

این نمایشگاه در فضایی بالغ بر ۳۲ هزار مترمربع و با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی، آخرین دستاوردهای صنعت مخابرات، ارتباطات و اطلاع‌رسانی را به نمایش می‌گذارد.

در این رویداد که به عنوان بزرگترین رویداد مخابراتی کشور شناخته می شود، اپراتور ها، شرکت های داخلی و خارجی، تولید کنندگان و صاحبان کسب و کار در حوزه سیستم ها، تجهیزات و سرویس های مخابراتی و ارتباطات، آخرین دستاورد ها و توانمندی های خود را در معرض نمایش می گذارند. در این نمایشگاه بیش از 225 شرکت داخلی و 93 شرکت خارجی حضور خواهند داشت.

غرفه صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) در هجدهمین نمایشگاه مخابرات و اطلاع رسانی(ایران تله کام۲۰۱۷) در سالن 10-11 مستقر است و کارشناسان صحا در این روزهای برگزاری نمایشگاه آماده پاسخگویی به سوالات هستند.

صحا به عنوان یکی از صندوق های قدیمی تخصصی در زمینه ارائه تسهیلات مالی با نرخ ترجیحی و صدور انواع ضمانت‌نامه با ویژگی بدون سپرده‌گذاری و کارمزد کمتر از سیستم بانکی فعالیت می‌کند.

۲۴ مهر ۱۳۹۶ ۱۵:۲۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید