شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۲۲

اخبار

بسته‌ حمایتی صحا از شرکت‌های ایرانی حاضر در نمایشگاه جیتکس 2017

بسته‌ حمایتی صحا از شرکت‌های ایرانی حاضر در نمایشگاه جیتکس 2017
صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) از شرکت‌های ایرانی حاضر در نمایشگاه جیتکس(Gitex) 2017 دبی امارات حمایت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی صحا، با آغاز هفته فناوری در مرکز تجارت جهانی دوبی به عنوان بزرگترین جشنواره ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) در خاورمیانه، صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) به عنوان یکی از صندوق‌های قدیمی حمایتی در نمایشگاه جیتکس 2017 حضور یافت.

نمایشگاه جیتکس به عنوان بزرگترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات در خاورمیانه است که از سال 1981 میلادی، همه ساله در کشور امارات متحده عربی و شهر دوبی به عنوان یکی از مراکز عمده بهره‌برداری از فناوری‌های نوین و نوآوری پویا برگزار ‌می‌شود.

جیتکس 2017 به دنبال معرف روندهای خلاقانه صنعتی برای شکل دهی به کسب و کارهای فناورانه، شناسایی ابزارهای افزایش بهره وری و فناوری های آینده برای کسب و کارها است.

این نمایشگاه شامل بخش‌های تولید هوشمند، بخش عمومی، زنان در فناوری، مراقبت‌های بهداشتی، تامین مالی، آموزش، خرده فروشی، شهرهای هوشمند و بازاریابی دیجیتال است.

در نمایشگاه جیتکس 2017 مدیران و کارشناسانی از صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) جهت اطلاع رسانی خدمات و تسهیلات صحا حضور دارند.

بر همین اساس شرکت‌های ایرانی فعال در صنایع الکترونیک، چنانچه در مذاکرات خود با شرکت‌های خارجی حاضر در نمایشگاه جیتکس 2017 موفق به سرمایه‌گذاری مشترک(joint venture) شوند و یا برای محصولات تولیدی موفق به فراهم کردن زمینه‌های صادرات شوند، می توانند از تسهیلات با نرخ ترجیحی صحا بهره‌مند شوند.

پیش از این هم بر اساس توافق صحا و اتاق بازرگانی ایران، شرکت‌های حوزه الکترونیک می‌توانستند جهت حضور در پاویون ملی فناوری اطلاعات ایران در این نمایشگاه از تسهیلات ارزان قیمت صحا با نرخ زیر ۱۰ درصد استفاده کنند.

 

۱۹ مهر ۱۳۹۶ ۱۴:۴۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید