سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۳۶

اخبار

حضور صحا در هفدهمین نمایشگاه بین اللملی صنعت تهران

حضور صحا در هفدهمین نمایشگاه بین اللملی صنعت تهران
صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) در هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران حضور یافت.

 به گزارش روابط عمومی صحا، هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران از 14 مهرماه تا آغاز شده و تا 17 مهرماه ادامه دارد.

آشنایی با تازه ترین تولیدات و پیشرفت های این حوزه، تبادل اطلاعات، دانش فنی و فناوری روز بین مشارکت کنندگان، آشنایی شرکت کنندگان و بازدید کنندگان با آخرین دستاوردهای عرضه شده در بخش های مختلف صنعت، ارتباط مستقیم تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، ایجاد فرصت های سرمایه گذاری، ایجاد فرصت های اشتغالزایی و بازاریابی و توسعه صادرات از  مهم ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

شدر این نمایشگاه 935 شرکت داخلی و خارجی از ایران و 22 کشور جهان حضور دارند.

چک، سوئد، آلمان، ایتالیا، کره جنوبی، رومانی، امارات، بلغارستان، هلند، لهستان، اسپانیا، فرانسه، هند، چین، ژاپن، تایوان، انگلیس، سوئیس، فنلاند، ترکیه، ایرلند و مالزی کشورهایی هستند که در هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران حضور دارند.

همچنین بسیاری از کشورهای خارجی از جمله ترکیه، هند، چین، ژاپن، جمهوری چک، آلمان، تایوان و سوئیس به صورت پاویون در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

در هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران که در  25 هزار مترمربع برگزار می شود، 410 شرکت داخلی و 525 شرکت خارجی حضور دارند و ضمن ارائه  تولیدات تازه خود، با جدیدترین پیشرفت های روز صنایع مختلف نیز آشنا می شوند.

قرار است چندین هیئت تجاری، صنعتی، اقتصادی و سرمایه گذاری خارجی از کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی در محل نمایشگاه حضور یابند و با شرکت های ایرانی وارد مذاکرات صنعتی و اقتصادی شوند.

برگزاری چند گارگاه و نشست تخصصی با حضور مسئولان، صنعتگران، استادان دانشگاه ها و پژوهشگران و همچنین برگزاری چندین کارگاه آموزشی مرتبط با موضوع نمایشگاه (صنعت) از دیگر برنامه های جانبی هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران است.

در این نمایشگاه انواع تجهیزات صنعتی و کارگاهی، خطوط تولید صنایع بزرگ وکوچک، ابزار آلات خطوط تولید، صنایع پیشرفته، اتوماسیون صنعتی، خدمات فنی، مهندسی و مشاوره ای، سرمایه گذاری صنعتی، فروش و خدمات پس از فروش و سایر صنایع وابسته به نمایش گذاشته خواهد شد.

غرفه صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا)، در این نمایشگاه در سالن 38B شماره 143 مستقر است. 
۱۵ مهر ۱۳۹۶ ۱۶:۳۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید