شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۲۵

اخبار

دکتر فیاض در مجمع عمومی صحا اعلام کرد: رشد 100 درصدی صدور ضمانت‌نامه‌های صحا قابل تقدیر است

دکتر فیاض در مجمع عمومی صحا اعلام کرد:  رشد 100 درصدی صدور ضمانت‌نامه‌های صحا قابل تقدیر است
معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر صنعت، معدن وتجارت رشد 100 درصدی صدور ضمانت‌نامه‌ها از سوی صندوق حمایت از صنایع الکترونیک در سال سال گذشته نسبت به سال 1394 را چشمگیر و قابل تقدیر دانست.

به گزارش روابط عمومی صحا، مجمع عمومی عادی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) صبح روز سه شنبه 28 شهریورماه با حضور نمایندگان وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت، امور اقتصادی و دارایی و دادگستری در محل صندوق برگزار شد.

دکتر فیاض معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر صنعت، معدن وتجارت در این جلسه با اشاره به اهمیت صنایع الکترونیک و جایگاه آن در حوزه صنایع پیشرفته و نیاز کشور به حرکت به سمت صنایع دانش بنیان و پتانسیل نیروی انسانی در ایران گفت: توسعه جدی و چند برابری فعالیت‌های صندوق در بخش‌های مختلف و توجه ویژه به کیفیت و نتیجه طرح‌ها و شرکت‌های حمایت شده قابل تقدیر است.

وی افزود: با توجه به احکام دائمی برنامه ششم توسعه کشور و افزایش حوزه فعالیت صندوق به صنایع پیشرفته، پیگیر تصویب اساسنامه جدید در دولت هستیم و ان شالله با تجهیز و تقویت جدی منابع صحا، شاهد توسعه فعالیت‌ها و رشد صنایع پیشرفته باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر صنعت، معدن وتجارت با بیان اینکه میزان مراجعات و نیاز کشور با امکانات نهادهای حمایتی تخصصی مانند صندوق حمایت از صنایع الکترونیک برابر نیست، گفت: باید ظرفیت و سرمایه صندوق‌های تخصصی حمایتی مانند صحا را افزایش دهیم تا بتوانند پاسخگوی نیاز شرکت‌های متقاضی باشند.

وی با تاکید بر اینکه اثربخشی فعالیت‌های صندوق حمایت از صنایع الکترونیک به وضوح قابل مشاهده است، تصریح کرد: گستردگی و پراکندگی حمایت‌ها و تسهیلات اعطا شده به شرکت‌های فعال الکترونیک، حمایت تخصصی از شرکت‌های فناور بخش الکترونیک و ایجاد ظرفیت اشتغال با قیمت تمام شده بسیار پایین‌تر نسبت به سایر صنایع از جمله دستاوردها و اثربخشی فعالیت های صحا به شمار می رود.

دکتر فیاض با اشاره به مدیریت و اعضاء هیئت مدیره جوان صندوق حمایت از صنایع الکترونیک گفت: امیدواریم با تداوم خدمت این جوانان بتوانند گام‌های موثری در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی برداریم و سال آینده شاهد گزارش چشمگیرتر باشیم.

 

۲۹ شهریور ۱۳۹۶ ۰۸:۳۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید