جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۵:۲۹

اخبار

حضور صحا در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر مشهد

حضور صحا در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر مشهد
صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) در بیستمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و هفتمین نمایشگاه تخصصی شهر هوشمند مشهد حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی صحا، بیستمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و هفتمین نمایشگاه تخصصی شهر هوشمند طی روزهای ۱۳ تا ۱۷ شهریورماه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد.

غرفه صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) هم در این نمایشگاه در سالن بهار مستقر بود و کارشناسان صحا در آن حضور داشتند و به سوالات بازدیدکنندگان پاسخ دادند.

همچنین مهندس جان احمدی سرپرست اداره ارزیابی طرح‌های صحا در بازدید از شرکت‌های مختلف فناوری اطلاعات نمایشگاه ایرانکام آخرین خدمات و حمایت‌های تسهیلاتی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) را تشریح کرد.

نرم افزار و فناوری‌ های دیجیتال ارتباطات و شبکه شهر هوشمند دولت الکترونیک تجارت و بانکداری الکترونیک اپراتورهای مخابراتی ارائه دهندگان خدمات اینترنت، بیسیم و فناوری تجهیزات ذخیره‌سازی اطلاعات، کار با مجموعه داده‌های بزرگ، فضای ابری امنیت اطلاعات ارائه دهندگان زیرساختارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات مدیریت هوشمند حمل و نقل شهری وب و هاستینگ خدمات الکترونیک شتاب دهنده‌های فناوری ماشین‌های اداری ایده‌های نو در صنعت آی.تی سخت افزار، تجهیزات و لوازم جانبی گوشی‌های همراه و بازی‌های کامپیوتری موسسات آموزشی و انتشارات حوزه ی دیجیتال فناوری‌های نوین چاپ سه بعدی بازاریابی دیجیتالی واقعیت مجازی، واقعیت افزوده، هوش مصنوعی دستگاه ها و تجهیزات صدا و تصویر از جمله موضوعات فعالیت شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه هستند.

 
۲۱ شهریور ۱۳۹۶ ۱۳:۰۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید