یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۵۰

اخبار

با پشتیبانی صندوق حمایت از صنایع الکترونیک صورت گرفت: ایجاد پلتفرم شبکه اجتماعی اختصاصی مادر و کودک با قابلیت تبادل مالی

با پشتیبانی صندوق حمایت از صنایع الکترونیک صورت گرفت:   ایجاد پلتفرم شبکه اجتماعی اختصاصی مادر و کودک با قابلیت تبادل مالی
یک موسسه فرهنگی و هنری اقدام به ایجاد پلتفرم شبکه اجتماعی اختصاصی با قابلیت تبادل مالی با پشتیبانی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) کرده است.

به گزارش روابط عمومی صحا، ابراهیم بهادری مدیرعامل موسسه فرهنگی و هنری سروش مهر در رابطه با ویژگی‌های این شبکه اجتماعی گفت: این نرم‌افزار شامل بخش‌های بسیاری از قبیل گفت‌وگو با دوستان، گفت‌وگوی گروهی، سالن کنفرانس یا کلاس آموزشی، صفحات محتوا و فروشگاه آنلاین است.

 

وی ادامه داد: این نرم‌افزار به عنوان شبکه اجتماعی مادر و کودک به آدرس www.manmamanam.com در کشور در حال فعالیت است که همین مقوله مهم‌ترین ویژگی محصول ماست.

 

بهادری تاکید کرد: امکان متمایزی که این نرم‌افزار دارد این است که با یک مرکز تماس ۱۶ هزار شماره‌ای امکان پاسخگویی دارد، همچنین این اپلیکیشن در حوزه فضای مجازی در مقایسه با رقبای خود چیزی کم ندارد.

 

وی در رابطه با عملکرد بخش‌های این نرم‌افزار گفت: در بخش گفت‌وگوی با دوستان، کاربران قادر خواهند بود تا از لیست مخاطبان تلفن همراه خود فردی را انتخاب کرده و با او مکالمه اختصاصی داشته باشند. در بخش گفت‌وگوی گروهی نیز کاربران می‌توانند به صورت گروهی گفت‌وگو کرده و تمامی امکانات طراحی شده برای گفت‌وگو خصوصی در این بخش نیز قابل استفاده است. همچنین در این بخش کاربرانی به عنوان ادمین گفت‌وگو بین افراد را مدیریت می‌کنند.

 

بهادری تصریح کرد: همان‌طور که در سمینارها و کلاس‌های مجازی قابلیت‌هایی برای تبادل اطلاعات توسط افراد در نظر گرفته می‌شود در بخش سالن کنفرانس نیز کاربران می‌توانند در کلاس‌های مجازی که ماهیت آموزشی داشته و توسط مدرس آن مدیریت می‌شود، شرکت کنند.

 

وی در ادامه افزود: در صفحات محتوای این شبکه نیز محتوای علمی و معتبری ارائه خواهد شد که کاربران با مشاهده آن می‌توانند به اطلاعات مورد نظر خود در زمینه تمامی مسائل مربوط به مادر و کودک دسترسی پیدا کنند.

 

بهادری در رابطه با فروشگاه آنلاین این شبکه نیز گفت: در راستای تسهیل دسترسی به محصولات، بخش فروشگاه آنلاین را طراحی کردیم که کاربران از طریق آن می‌توانند محصول مورد نظر خود را خریداری کنند. تامین محصولات مذکور توسط تامین‌کنندگان معتبر انجام می‌گیرد.

 

وی با بیان اینکه این پروژه حدود ۱۶ میلیارد تومان هزینه داشته است، گفت: در این زمینه صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) مبلغ محدودی را به عنوان وام در اختیار ما قرار داد که دریافت همین مقدار هم سخت و زمان‌بر بود. البته رفتار سخت‌گیرانه صندوق جای هیچگونه گلایه‌ای ندارد چراکه این قوانین برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی است.

 

وی در رابطه با تسهیلات صحا گفت: برای اقدام به تولید هر نوع محصولی تسهیلات می‌توانند موثر باشند به ویژه اگر این تسهیلات کم بهره بوده و بازپرداخت آن سهل باشد. از این رو موسسه ما هم از تسهیلات صحا راضی بود.
۱ شهریور ۱۳۹۶ ۱۶:۴۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید