شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۰۰

اخبار

برپایی میز خدمت صحا در حاشیه اولین رویداد بازار منطقه‌ای تبادل فناوری استان همدان

برپایی میز خدمت صحا در حاشیه اولین رویداد بازار منطقه‌ای تبادل فناوری استان همدان
میز خدمت صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) در حاشیه اولین رویداد بازار منطقه ای تبادل فناوری استان همدان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی صحا، میز خدمت صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) در حاشیه اولین رویداد بازار منطقه ای تبادل فناوری استان همدان با هدف بررسی و ارزیابی طرح‌های شرکت کننده در این رویداد جهت ارائه تسهیلات صحا برگزار شد.

میز خدمت صحا با حضور مهندس جان احمدی سرپرست اداره ارزیابی طرح‌های صحا و مهندس حمید رستمی و ناصر بیاری از کارشناسان در محل مرکز همایش های بین المللی و قرآنی شهر همدان برگزار شد.

صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) در ابتدا 30 طرح شرکت کننده در رویداد را بررسی اولیه کرد و پس از ازریابی فنی و اقتصادی و طبق اولویت‌های حمایتی صحا 15 طرح موفق به حضور در میز خدمت صندوق جهت بررسی نهایی شدند.

اولین رویداد بازار منطقه ای تبادل فناوری استان همدان به همت پارک علم و فناوری استان همدان امروز چهارشنبه یکم شهریورماه در مرکز همایش های بین المللی و قرآنی شهر همدان در حال برگزاری است.

کارشناسان صحا فردا پنج شنبه دوم شهریورماه نیز با حضور در پارک علم و فناوری استان همدان به ادامه بررسی طرح‌های حاضر در این رویداد خواهند پرداخت.

همچنین غرفه صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) جهت پاسخگویی به سوالات شرکت‌کنندگان در این رویداد برپا بود.

۱ شهریور ۱۳۹۶ ۱۶:۵۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید