جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۲۲

اخبار

فناوری ردیاب هوشمند ورزشی رونمایی شد

فناوری ردیاب هوشمند ورزشی رونمایی شد
به گزارش خبرگزاری مهر، کمپانی اچ‌تی‌سی در کنفرانس جهانی موبایل بارسلون از HTC Grip™ به عنوان اولین دستگاه ردیاب هوشمند ورزشی، با کارایی سطح بالا و قابل استفاده با GPS رونمایی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کمپانی اچ‌تی‌سی در کنفرانس جهانی موبایل بارسلون از HTC Grip™ به عنوان اولین دستگاه ردیاب هوشمند ورزشی، با کارایی سطح بالا و قابل استفاده با GPS رونمایی کرد. این گجت که با همکاری UA Record طراحی شده است، شبکه ای جدید از ورزش و سلامتی است که از سوی Under Armour برای ورزشکاران و دوستداران سلامتی ساخته شده است.

Grip طراحی تازه‌ تری از HTC به همراه ردیابی قدرتمند و دقیق در تعداد زیادی از فعالیت های ورزشی است. ورزشکاران می توانند با استفاده از این دستگاه، هدف های شخصی تعیین کنند و به آنها برسند. Grip با دستگاه های اندرویدی و iOS و همچنین وسایل جانبی بلوتوث دار از جمله مانیتور ضربان قلب سازگار است و کارایی خود را بواسطه سازگاری با پلتفرم Armour Connected Fitness™ در قابلیت های اضافه شده به آن که به ارائه اطلاعات عملکرد کاربر می انجامد، گسترش داده است.
درو بامفورد نایب رییس ارشد HTC Creative Labs در این باره گفت:« همکاری ما با Under Armour باعث شد تا با کنار هم گذاشتن هدف های مشترک، استعدادها و اشتیاقمان سمت و سوی مشترکی برای ایجاد روش هایی جدید تر در مجهز کردن ورزشکاران داشته باشیم تا بیشترین بهره را از تمرینات روزانه خود داشته باشند. Grip اولین محصول ما در همکاری مشترک با UA Record است. تجربه ای که از بلندترین شاخص ها حتی در زمینه ورزش های حرفه ای فراتر رفته است
روبین تورستون نایب رییس ارشد ابزار های همراه ورزشیUnder Armour  نیز دراین باره گفت:‌«‌ HTC همکاری بی نظیر برای Under Armour است و Grip که توسط HTC طراحی شده و به صورت اختصاصی توسط Under Armour تولید می‌شود شروعی برای تولیدات دیگر در سالهای آینده است. ما دو شرکت در کنار هم، به دنبال کشف راه های جدیدتر برای مجهز کردن و الهام بخشیدن به ورزشکاران در هر سطحی هستیم و میخواهیم تعریف جدیدی از دفترچه شخصی برای بررسی عملکرد، آموزش و پیشرفت ها را ارائه بدهیم.

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۲:۱۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید