شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۰۸:۴۶

اخبار

بازدید کارشناسان صحا از ششمین نمایشگاه بین المللی آسانسور و تجهیزات وابسته

بازدید کارشناسان صحا از ششمین نمایشگاه بین المللی آسانسور و تجهیزات وابسته
کارشناسان صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) از ششمین نمایشگاه بین المللی آسانسور و تجهیزات وابسته بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی صحا، ششمین نمایشگاه بین المللی آسانسور و تجهیزات وابسته طی روزهای 19 تا 22 تیرماه در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

در این نمایشگاه بیش از 280 شرکت داخلی و خارجی انواع آسانسور ساختمان های اداری، مجتمع های تجاری و مسکونی، آسانسورهای نمای شیشه ای، انواع پله های برقی شهری و مراکز تجاری، پله های برقی ریلی، تابلوهای فرمان، نصب و راه اندازی، تجهیزات آسانسور هیدرولیک، کابین و درب طبقات، درب لولائی، پانل احضار، کفشک های فلزی، انواع طناب های فولادی، سیم بکسل، تسمه پروانه ها صنعتی، سنگ های مصنوعی کف آسانسورها،ورق های استیل کابین، انواع جک های هیدرولیک، موتور گیرلس و دیگرصنایع و تجهیزات وابسته را به نمایش گذاشتند.

شرکت های خارجی که در این نمایشگاه حضور داشتند از کشورهای آلمان،ایتالیا، تایوان،ترکیه، ژاپن، چین، سوئیس،کرواسی و کره جنوبی بودند.

نمایشگاه صنعت آسانسور با هدف معرفی پتانسیل ها و توانمندی های این صنعت به وبژه  با رویکرد صادراتی و همچنین ایجاد تعامل هرچه بیشتر بین صنعتگران آسانسور با فعالان بخش ساختمان و کمک به ارتقاء و افزایش سطح خدمات و رفاه در صنعت ساختمان و صنایع دیگر برپا شد.

مهندس رستمی از کارشناسان اداره ارزیابی طرح های صحا با حضور در این رویداد از برخی شرکت های فعال بازدید کرد.

۲۴ تیر ۱۳۹۶ ۱۰:۵۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید