جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۷:۲۵

اخبار

کسب و کارهای دارای نشان نماد اعتماد الکترونیکی کمترین تخلفات را داشته اند

همایش نماد اعتماد الکترونیکی دیروز با هدف معرفی مجوز نماد، افزایش آگاهی و اعتماد آحاد مردم به خریدهای اینترنتی امن و همچنین، ارتقای آگاهی صاحبان کسب و کارهای اینترنتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی صحا، فاضلی‌نیا معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت،‌معدن و تجارت استان البرز به اهمیت تجارت الکترونیکی علی‌الخصوص خرده فروشی الکترونیکی در عصر کنونی اشاره تاکید کرد که ساماندهی کسب و کارهای اینترنتی از اهمیت بالایی برخوردار است.
در ادامه باقری، مدیر اجرایی سامانه نماد اعتماد الکترونیکی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی به معرفی این مجوز پرداخت.
ارائه آمار روند رو به رشد کسب و کارهای اینترنتی دارای نشان نماد اعتماد الکترونیکی،  و میزان بسیار اندک تخلفات کسب و کارهای دارای این نشان به استناد گزارش‌های پلیس فتا، از دیگر مواردی بود که وی به آن اشاره کرد.
وی در ادامه،  ضمن معرفی فرآیند دریافت نماد اعتماد، نظارت بر کسب و کارهای اینترنتی دارای نماد، و چگونگی بررسی شکایات واصله  به برنامه‌های آتی این مرکز درخصوص توسعه سامانه اینماد و همچنین، گسترش فعالیتهای فرهنگسازی و اطلاع‏رسانی مرکز با برگزاری چنین همایش‌ها و رویدادهایی در دیگر شهرهای کشور پرداخت.
در بخش دیگر این همایش،  سرگرد موسوی، رئیس اداره تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتای البرز نیز ضمن تاکید بر توجه مردم به استفاده از کسب و کارهای مورد تایید و دارای نماد اعتماد الکترونیکی، توجه بر اصالت لوگوی نماد را از نکات حائز اهمیت برشمرد و بر اهمیت اطلاع رسانی  گسترده تر در خصوص این نشان دولتی تاکید کرد.
 
این همایش با همکاری مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز برگزار شد.

۳ تیر ۱۳۹۶ ۰۹:۱۰
شاتا |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید