جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۱۱

اخبار

حمایت بیش از 10 میلیارد ریالی صحا از طرح های سیزدهمین جشنواره فن آفرینی شیخ بهایی

حمایت بیش از 10 میلیارد ریالی صحا از طرح های سیزدهمین جشنواره فن آفرینی شیخ بهایی
رئیس اداره ارزیابی طرح های صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک کشور(صحا) از حمایت 10 میلیاردی طرح حوزه صنایع الکترونیک و فناوری اطلاعات سیزدهمین جشنواره فن آفرینی شیخ بهایی خبرداد.

به گزارش روابط عمومی صحا، مهندس حسام خانکشی زاده با اشاره به اینکه بیشتر جامعه هدف صحا را بخش صنعت کشور شامل می شود، گفت: اما اخیرا تلاش شده که با حضور جدی در رویدادهایی مانند جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی، شرکت های کوچک و مستعد فعال صنایع الکترونیک شناسایی و با کمک های موثر و به موقع به همراه خدمات کارشناسی؛ در مسیر رشد و توسعه محصول این گونه شرکت ها، صحا نقش به سزایی داشته باشد.

وی با اشاره به حضور کارشناسان صحا در سیزدهمین جشنواره فن آفرینی شیخ بهایی جهت ارزیابی طرح ها برای ارائه تسهیلات مالی تصریح کرد: در مرحله اول کلیه شرکت های کاندیدا برای مرحله نهایی بخش فن آفرینان شامل تاثیرات اجتماعی(6 شرکت)، نوپا(6 شرکت) و رشد یافته(6 شرکت) و در مجموع 16 شرکت مورد بررسی اولیه قرار گرفت.

به گفته مهندس خانکشی زاده از این تعداد 9 شرکت منتخب گردید که یکی از آنها انصراف داده و تعداد 2 شرکت نیز در ارزیابی های انجام شده، حذف شدند.

رئیس اداره ارزیابی طرح های صحا خاطرنشان کرد: طی روزهای برگزاری جشنواره برای تعداد 6 شرکت بالغ بر 10 میلیارد ریال تسهیلات وام مصوب شد. 

وی ادامه داد: پرکاس پیشرو ایکاد( سامانه پیش بینی آلودگی هوا)، ساینا پردازش گستر دانش(سامانه همیاب24)، ایلیا بنیان دانش(سنسور تشخیص گاز)، اتوماسیون اداری حسیب(سامانه بودجه ریزی عملیاتی)، کوثر سلامت سپاهان(پرونده الکترونیک سلامت) و هوداک طب(بینایی سنجی دیجیتال) از جمله شرکت هایی هستند که در صورت ارائه مدارک و مستندات لازم، صحا آماده عقد قرارداد و ارائه تسهیلات است.

مهندس خانکشی زاده در پایان یادآور شد: همچنین صحا در حال مذاکره با برخی از شرکت های الکترونیکی در فهرست طرح های سرمایه گذاری جشنواره شیخ بهایی است که گزارش این موضوع متعاقبا ارائه می شود.

سیزدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی طی روزهای 7 و 8 اردیبهشت ماه به همت شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار شد.
۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۶:۱۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید