چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۵۸

اخبار

صادرات سیستم مشاهده چاپ صنعتی ساخت ایران با حمایت صندوق حمایت از صنایع الکترونیک

صادرات سیستم مشاهده چاپ صنعتی ساخت ایران با حمایت صندوق حمایت از صنایع الکترونیک
پشتیبانی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) منجر به صادرات سیستم مشاهده چاپ صنعتی توسط مهندسان تبریزی کشورمان شد.

به گزارش روابط عمومی صحا، سید محمدمحسن گلابی مدیرعامل شرکت آذر ماشین چاپ گفت: در این پروژه با حمایت صحا به دنبال تجهیز خط تولید سیستم‌های کنترل و مشاهده کامپیوتری چاپ صنعتی و تولید سیستم مشاهده چاپ صنعتی بودیم.

وی در ادامه افزود: تامین بخشی از هزینه خرید تجهیزات مرتبط با تولید، تست، اندازه‌گیری در این پروژه در راستای بهبود کیفی محصولات، کاهش هزینه‌های ناشی از تولید و همچنین تجهیز آزمایشگاه در موضوع تست پارامترهای کیفی و فنی محصولات صورت گرفت.

مدیرعامل شرکت آذر ماشین چاپ، تصریح کرد: همچنین در این پروژه به دنبال تامین سرمایه لازم جهت تولید سیستم مشاهده چاپ با هدف فعال کردن بخش صادرات شرکت بودیم چراکه با توجه به سوابق صادراتی شرکت، افزایش تولید و بهبود کیفی محصولات می‌تواند نقش ارزنده‌ای در افزایش فروش و در نهایت افزایش صادرات داشته باشد.

وی در رابطه با مشخصات فنی طرح گفت: سیستم مشاهده چاپ (بینا) برای دیدن محیط چاپی در حال حرکت توسط اپراتور به کار می‌رود و شامل قسمت‌هایی از قبیل دریافت تصویر توسط دوربین مخصوص، تبدیل سیگنال ویدیویی آنالوگ به سیگنال ویدیوئی دیجیتال، ذخیره سیگنال دیجیتال در یک حافظه ویدیویی، انجام پردازش‌های اولیه روی تصویر VGA، مجموعه برد کنترل است.

وی در ادامه با اشاره به پشتیبانی صندوق حمایت از صنایع الکترونیک افزود: همچنین با کمک صحا توانستیم در نمایشگاهی که در آلمان برگزار شد، حضور پیدا کنیم و همین حضور به ما کمک کرد محصول شرکت را به خوبی معرفی کنیم و بخش صادرات شرکت فعال‌تر از قبل کار کند. ترکیه، صربستان، ایتالیا، آلمان و دانمارک تاکنون مقاصد صادراتی سیستم مشاهده چاپ صنعتی ساخت مهندسان ایرانی بوده است.

مدیرعامل شرکت آذر ماشین چاپ درباره ویژگی‌های محصولات تولیدی شرکت گفت: بارزترین ویژگی فعالیت شرکت آذرماشین چاپ، اشتغال‌زایی و رونق تولید ملی است. ضمن اینکه محصول ما نسبت به نمونه‌های مشابه خارجی که در گذشته وارد کشور می‌شد بسیار مقرون به صرفه بوده و از ورود کالای خارجی به کشور جلوگیری کرده است. 

۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۴:۵۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید