جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۴:۱۴

اخبار

بازدید مدیرعامل صحا و مدیران صندوق حمایت از صنایع الکترونیک از شرکت دانش بنیان فرینه فناور

بازدید مدیرعامل صحا و مدیران صندوق حمایت از صنایع الکترونیک از شرکت دانش بنیان فرینه فناور
مدیرعامل و مدیران صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) از آخرین محصولات شرکت دانش بنیان مهندسی فرینه فناور بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی صحا، دکتر علی وحدت رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل صحا با اشاره برنامه‌ریزی جهت توسعه ابعاد مالی صندوق گفت: از آنجایی که نگاه صندوق حمایت از صنایع الکترونیک در اعطای تسهیلات و صدور ضمانت‌نامه انتفاعی نیست، صحا همواره تلاش کرده است با افزایش توان مالی خود در اعطای تسهیلات پشتیبان شرکت‌های توانمند بخش صنایع الکترونیک کشور باشد.

وی با اشاره به جایگاه قانونی بسیار مناسب ضمانت‌نامه های صحا در کشور گفت: در این راستا با اصلاح آیین‌نامه تضمین معاملات دولتی، ضمانت‌نامه‌های صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک جزء تضامین معتبر قرار گرفت و این موضوع به وزارتخانه‌های مرتبط و زیرمجموعه‌های آنها از سوی وزیرصنعت، معدن و تجارت و اداره کل ذی حسابی وزارت امور اقتصاد و دارایی اطلاع رسانی شده است.

وحدت ادامه داد: از جمله ویژگی‌های ضمانت‌نامه‌های صحا این است که سپرده‌ای از متقاضیان دریافت نشده و کارمزد آن بسیار کمتر از سیستم بانکی است، در حالیکه در سیستم بانکی باید حداقل  ١٠ درصد مبلغ ضمانت‌نامه بلوکه شود.

مدیرعامل صحا خاطرنشان کرد: همچنین با صندوق نوآوری و شکوفایی رایزنی شده است که ضمانت‌های شرکت‌های متقاضی فعال در بخش الکترونیک، توسط صحا صادر شود چراکه به لحاظ قانونی در میان صندوق‌های مالی موجود تنها ضمانت‌نامه‌های صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک برابر قانون معادل ضمانت‌نامه های بانکی است.

دکتر وحدت در پایان از برنامه صحا جهت بازدید از توانمندی‌های شرکت‌هایی که تاکنون از تسهیلات صندوق بهره‌مند شده‌اند، خبرداد .

در ابتدای این دیدار مدیران شرکت مهندسی فرینه فناور توانمندی‌های شرکت را تشریح کردند.

شرکت فرینه فناور یکی از شرکتهای پیشتاز در زمینه تحقیق و توسعه فناوریهای نوین در ایران است و در حال حاضر در دو حوزه «اتوماسیون صنعتی و کنترل فرایند» و «انفورماتیک صنعتی» فعالیت می کند. شرکت فرینه فناور به عنوان بازوی توسعه فناوری گروه صنعتی فرینه، خدمات و محصولات پیشرفته اتوماسیون صنعتی و کنترل فرایند را در اختیار صنایع تولیدی کشور قرار می‌دهد.

محصولات اصلی فرینه فناور شامل سیستم پیشرفته DCS/FCS مبتنی بر تکنولوژی فیلد باس، بسته نرم افزاری HMI/SCADA بر اساس تکنولوژی روز دنیا و استانداردهای صنعتی و سیستم مدیریت اجرائی تولید است.

انتهای پیام/ب

۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ۱۵:۲۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید