پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۰۸

اخبار

پیام تسلیت مهندس نعمت زاده به مناسبت رحلت جانسوز آیت الله هاشمی رفسنجانی

پیام تسلیت مهندس نعمت زاده به مناسبت رحلت جانسوز آیت الله هاشمی رفسنجانی
وزیر صنعت، معدن و تجارت به مناسبت رحلت جانگداز یار دیرین انقلاب، امام و رهبری، آیت الله هاشمی رفسنجانی پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی صحا، متن این پیام باین شرح است:

 

انا لله و انا الیه راجعون

 

با در یغ و افسوس فراوان درگذشت عالم ربانی ، فقیه عالیقدر حضرت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی برای همه ارادتمندان آن مرد بزرگ مصیبتی سنگین و ضایعه ای جبران ناپذیر است.

آن بزرگوار که از برجستگان انقلابی و سیاسی معاصر جهان اسلام به شمار می رفتند ، زندگی سراسر ایثار خود را وقف اعتلای جامعه و امت اسلامی نمودند.

حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی به گردن صنعت معدن و تجارت کشور مثل سایر بخش های اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی حقی بزرگ دارد و بدون شک لقب سردار سازندگی برازنده ایشان بوده و من وظیفه دارم  از تلاش های ایشان  در سالهای بعد از انقلاب  و حمایت هایی که تا امروز   از این حوزه بزرگ انجام دادند به نیکی یاد کنم.

اینجانب به نمایندگی از طرف همه خانواده بزرگ صنعت، معدن و تجارت تسلیت صمیمانه خود را به پیشگاه حضرت بقیه الله ارواحنا له فدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی ، آیات عظام و علمای اعلام و تمامی اقشار جامعه ایران اسلامی تقدیم داشته و به ارادتمندان و به ویژه خاندان مکرم و ارجمند ایشان تعزیت عرض نموده و برای دیگر داغداران از خداوند متعال درخواست تسلا و برای روح مطهر آن بزرگوار رحمت و مغفرت الهی خواستارم.

 محمدرضا نعمت زاده

وزیر صنعت،معدن و تجارت

۲۰ دی ۱۳۹۵ ۱۰:۲۱
شاتا |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید