شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۵۴

اخبار

حضور صحا در میز سرمایه گذاری دومین جشنواره پژوهش و فناوری استان سمنان

حضور صحا در میز سرمایه گذاری دومین جشنواره پژوهش و فناوری استان سمنان
صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) در میز سرمایه‌گذاری دومین جشنواره پژوهش و فناوری استان سمنان حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی صحا، دومین جشنواره پژوهش و فناوری استان سمنان  با هدف شناسایی توانمندی های پژوهشی و فناوری مراکز پژهشی و فناورمحور، شناسایی و معرفی پژوهشگران، فناوران و ایده پردازان برتر و فراهم سازی زمینه مناسب برای تجاری سازی یافته های پژوهشی و فناوری و تحکیم فرهنگ کارآفرینی در پردیس پارک علم و فناوری استان سمنان طی روزهای 14 تا 16 آذرماه سال جاری برگزار شد.

بنا بر اعلام دبیرخانه جشنواره ، یکی از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره، تجاری سازی دستاوردهای فناورانه از طریق تامین سرمایه برای تولید و یا توسعه بازار برای فناوری های معرفی شده در جشنواره  عنوان شده است.

در همین راستا با توجه به رسالت صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) در تامین مالی صنایع پیشرفته، صحا در میز سرمایه گذاری این جشنواره حضور فعال داشت و مهندس بیاری از کارشناسان اداره ارزیابی طرح ها در غرفه صندوق حضور داشت.

صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیش از ١٧ سال سابقه از قدیمی‌ترین صندوق‌های حمایتی تخصصی است که با ارائه تسهیلات ارزان قیمت و با نرخ ترجیحی ٥ تا ١٥ درصد و همچنین صدور ضمانت‌نامه‌های معتبر، به حمایت از صنایع الکترونیک شامل صنایع ارتباطی، رایانه‌ای، اتوماسیون، الکترونیک نوری، قطعات الکترونیک، الکترونیک مصرفی و الکترونیک کاربردی اعم از نرم افزار و سخت‌افزار می‌پردازد.




 

۱۷ آذر ۱۳۹۵ ۱۶:۵۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید