سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۴۹

اخبار

بازدید کارشناسان صحا از پانزدهمین نمایشگاه ایپاس 2016

بازدید کارشناسان صحا از پانزدهمین نمایشگاه ایپاس 2016
کارشناسان صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) از پانزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، ایمنی و امنیتی(ایپاس 2016) بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی صحا، پانزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، ایمنی و امنیتی(ایپاس 2016) طی روزهای 26 تا 29 مهرماه در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد.

402 غرفه در نمایشگاه ایپاس امسال دایر شده است و 302 شرکت از 28 کشور خارجی و داخلی در این نمایشگاه حضور دارند که بیشترین شرکت‌کننده شرکت‌های داخلی هستند.

تجهیزاتی که در نمایشگاه ایپاس به نمایش گذاشته شده است،  شامل تجهیزات پلیسی، کنترل جاده‌ای، امورات مرزی، البسه، سلاح‌های زرهی و تجهیزات اوپتیکی است.

در آخرین روز از برگزاری این نمایشگاه مهندس ادیب از کارشناسان اداره ارزیابی امور اقتصادی، برنامه‌ریزی و توسعه با حضور در این رویداد از برخی شرکت های فعال بازدید کرد.

صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیش از ١٧ سال سابقه از قدیمی‌ترین صندوق‌های حمایتی تخصصی است که با ارائه تسهیلات ارزان قیمت و با نرخ ترجیحی ٥ تا ١٥ درصد و همچنین صدور ضمانت‌نامه‌های معتبر، به حمایت از صنایع الکترونیک شامل صنایع ارتباطی، رایانه‌ای، اتوماسیون، الکترونیک نوری، قطعات الکترونیک، الکترونیک مصرفی و الکترونیک کاربردی اعم از نرم افزار و سخت‌افزار می‌پردازد.

۱ آبان ۱۳۹۵ ۱۳:۰۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید