یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۱۹

اخبار

به میزبانی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) نشست مشترک شورای فرهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد

به میزبانی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا)  نشست مشترک شورای فرهنگی وزارت صنعت، معدن  و تجارت برگزار شد
نشست مشترک شورای فرهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت به میزبانی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک (صحا) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی صحا، این نشست ظهر چهارشنبه 14 مهرماه با حضور دکتر فیاض معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت صنعت و دکتر وحدت رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) در سالن جلسات صحا برگزار شد.

همچنین نوابی معاون وزیر صنعت و رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان، سهیلا جلودارزاده نماینده مجلس شورای اسلامی و مشاور معاون توسعه مدیریت و منابع ، حجت الاسلام و المسلمین گرامیان مشاور وزیر صنعت در امور فرهنگی، صادقی مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، الفت رئیس مرکز حراست، مصاحب نیا رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری، دهقان نژاد ذیحساب و مدیرکل امور مالی، حجت الاسلام و المسلمین تذروی رئیس دفتر هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری و تاجیک معاون مدیرکل دفتر وزارتی و مودب شعار مشاور معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت صنعت در این نشست حضور داشتند.

در ابتدای جلسه دکتر وحدت مدیرعامل صحا ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت اباعبدالله الحسین(ع) به معرفی اجمالی از صندوق حمایت از الکترونیک پرداخت و نقش صحا در توانمندسازی شرکت های فعال حوزه الکترونیک کشور را تشریح کرد.

در ادامه صادقی مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات گزارشی از برنامه حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع در وزارت صنعت، معدن وتجارت ارائه داد.

همچنین توسط حجت الاسلام و المسلمین مهدیان دبیر شورای فرهنگی و ستاد اقامه نماز وزارت صنعت، معدن و تجارت گزارشی از اقدامات و فعالیت های هفته امر به معروف و نهی از منکر ارائه شد.

در ادامه افسانه منصف عضو هیئت مدیره ، مدیر اداری و مالی و دبیر شورای فرهنگی صحا گزارشی از اقدامات فرهنگی  صورت گرفته در صندوق ارائه داد.

در پایان جلسه دکتر فیاض معاون توسعه مدیریت و منایع وزارت صنعت، معدن و تجارت من تشکر از فعالیت‌های فرهنگی صورت گرفته در مجموعه وزارتخانه به ویژه صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) بر اهتمام ویژه مسئولان سازمان ها و نهادهای زیر مجموعه وزارت صنعت تاکید و برای برگزاری بهتر برنامه ها پیشنهاداتی را ارائه کرد.


 


۱۴ مهر ۱۳۹۵ ۱۷:۰۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید