یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۲۲

اخبار

دکتر توفیق در جشنواره وب و کسب و کار: صحا می‌تواند به تقویت کسب‌وکار در حوزه فناوری اطلاعات کمک کند

دکتر توفیق در جشنواره وب و کسب و کار:  صحا می‌تواند به تقویت کسب‌وکار در حوزه فناوری اطلاعات کمک کند
مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور آموزش، پژوهش و فناوری بر نقش صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) در تقویت کسب و کار حوزه فناوری اطلاعات تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی صحا، دکتر علی‌اصغر توفیق، مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور آموزش، پژوهش و فناوری با اشاره به اینکه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی قابلیت حمایت از کسب‌وکارهای کوچک را دارد، گفت: همچنین صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک نیز ازجمله بخش‌هایی است که می‌تواند به تقویت کسب‌وکار در حوزه فناوری اطلاعات کمک کند.

وی افزود: در این دوره جشنواره تندیس طلایی نداشتیم اما راه برای توسعه وجود دارد و این اتفاق خواهد افتاد. برخی فعالیت‌ها در وزارت صنعت، معدن و تجارت بحث نماد اعتماد است تا مردم بتوانند به سایت‌ها اعتماد کنند و با داشتن نماد اعتماد می‌توان اعتماد مخاطب را جلب کرد. نماد اعتماد اغلب ۵ ستاره است که درحال‌حاضر تنها ۳ ستاره آن را می‌توان در نظر گرفت و باید در آینده توسعه پیدا کند.

به گفته توفیق، سامانه تدارک الکترونیک دولت که برخی با آن مخالف بودند به‌زودی راه‌اندازی خواهد شد و در تمام دنیا این سامانه وجود دارد و با راه‌اندازی این سامانه زمینه‌های کسب‌وکار تجارت الکترونیک نیز رونق پیدا می‌کند. موضوع دیگر بحث پنجره واحد تجارت الکترونیک است که با فعال شدن این پنجره کسب‌وکارهای وب باید حضور داشته باشند تا به پنجره واحد کمک کنند.

۱۳ مهر ۱۳۹۵ ۱۰:۲۶
روزنامه صمت |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید