یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۲۹

اخبار

جشنواره وب و کسب و کار پایان یافت

جشنواره وب و کسب و کار پایان یافت
11 بنگاه صنعتی ، معدنی وتجاری موفق به اخذ «نشان برتر تعاملات الکترونیکی» در مراسم پایانی جشنواره وب و کسب و کار (بنگاه های صنعتی، معدنی و تجاری) شدند.

به گزارش روابط عمومی صحا و به نقل از شاتا ؛ در اختتامیه این جشنواره مهندس جهانگرد رئیس سازمان فناوری اطلاعات، مهندس یزدانی رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی، دکتر توفیق مشاور وزیر صنعت و دکتر وحدت مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) حضور داشتند.


در بخش بنگاه های بزرگ ؛ «شرکت های صنعتی پارس خزر ، صنایع خالص سازان روی زنجان ، فرش خاطره کویر » در قسمت بنگاه های متوسط ؛ « شرکت های مدیریت پندار فناور ایده گستر ، اتحادیه سراسری تعاونی های محلی ایران و آهن و فولاد غدیر » و در بخش بنگاه های خرد و کوچک « شرکت های فن آوری اطلاعات پارمیس ، پارس نیوشا نیک ، بهینه پردازش ، توسعه دهندگان سیستم ابتکار و حوله زمرد » موفق به دریافت نشان برتر تعاملات الکترونک از اولین جشنواره وب و کسب و کار بنگاههای صنعتی ،معدنی و تجاری شدند.


بررسی پورتال بنگاه های شرکت کننده در جشنواره پس از تکمیل فرم های خود ارزیابی به صورت آنلاین از سه منظر : شاخص های محتواو طراحی ؛ شاخص های تعامل و خدمات الکترونیک و شاخص های فن آوری مورد ارزیابی قرار گرفتند.


گسترش و ارتقای اثر بخشی نفوذ فن آوری اطلاعات در بنگاهه ای صنعتی ، معدنی و تجاری همچنین ضرورت برنامه ریزی و اقدام برای حمایت و تشویق بنگاه ها در جهت بکار گیری بیشتر ظرفیت های وب در توسعه کسب و کار داخلی و بین المللی و خروج از فضای رکود از مهم ترین اهداف برگزاری این جشنواره بوده است.

صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) به عنوان حامی جشنواره قرار است از طرح های برگزیدگان آن به شرط داشتن توجیه فنی و اقتصادی به شکل ارائه تسهیلات مالی و همچنین صدور ضمانت نامه حمایت کند.


گفتنی است : این جشنواره به همت دفتر توسعه و کاربرد فناوری اطلاعات وزارت صنعت، معدن وتجارت و با مشارکت و سازماندهی علمی و اجرایی بخش خصوصی و با همکاری معاونت های تخصصی ، سازمان های تابعه استانی وزارت صنعت، معدن وتجارت، مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی ، اتاق بازرگانی و اصناف کشور در سالن شماره یک همایش های نمایشگاه بین المللی برگزار شد.

۱۱ مهر ۱۳۹۵ ۱۳:۵۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید